تغذیه سالم

تازه ها

تغذیه سالم

نظرات ()

همه چیز درباره جگر
جگر یكی از غذاهای مورد علاقه مردم ایران است. در كنار مزه بسیار مطلوب این غذا دغدغه‌های بسیار زیادی در مورد مضرات مصرف آن وجود دارد و سوالات زیادی در مورد خواص و تاثیرات آن بر سلامت مطرح می‌شود.
نان سنگك در صدر نان‌هاي ايراني قرار دارد و از آرد سبوس‌دار درست مي‌شود. از ويژگي هاي خوب اين نان طعم، عطر، مغذي بودن و قابليت سيركنندگي آن است.
توصیه‌ های طب سنتی به شما كمك می‌کند حافظه‌ تان را تقویت كنید و از بیماری فراموشی دور بمانید.
وقتی صحبت از سرماخوردگی به میان می آید، یکی از خوراکی هایی که بیش از همه توصیه می شود، آب پرتقال است؛ آن هم به دلیل ویتامین C فراوانی که دارد. این ویتامین قادر است طول دوره سرماخوردگی را کوتاه کند.
اگر تنقلات و فست فود ها اینقدر برای بدن بد هستند و کیفیتشان پایین است، چرا اینقدر طرفدار دارند؟
احتمالا نوشابه یکی از اصلی‎ترین نوشیدنی‎های رژیم غذایی مردم جهان است، اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که بدنتان تا یک ساعت پس از نوشیدن یک قوطی نوشابه ، چه واکنشی نسبت به آن دارد.
در این مطلب به اصلی‌ترین عوامل مسمومیت غذایی و غذاهایی که می‌توانند با نگهداری یا آماده‌سازی نادرست زمینه‌ساز مسمومیت غذایی شوند، پرداختیم.
نوشیدنی (ردبول) موردتایید سازمان غذا و دارو نیست و اگر هم در جایی باشد، یک کالای قاچاق محسوب می‌شود یعنی به هیچ عنوان مجوز ندارد.»
سیب دارای فودمپ استنفخ شکم وقتی است که شما احساس تورم یا بزرگی شکم بعد از غذا خوردن دارید این است که معمولاً با گاز و یا دیگر مسائل گوارش رخ می شود .
این روزها در شبکه های اجتماعی مختلف اخبار و اطلاعات پزشکی گوناگونی به اشتراک گذاشته می شود که به گفته متخصصان بیشتر آنها منبع علمی درستی نداشته و قابل استناد نیستند.