CodeProject. Free source code and programming help

تازه ها

CodeProject. Free source code and programming help

نظرات ()

معرفی یک وبسایت :

برنامه نویسهای حرفه ای تر ، بعید می دونم با سایت CodeProject آشنا نباشن ولی برای کسایی که احتمالا با این وبسایت آشنا نیستند باید بگم توی این وبسایت می تونید از شیر گاو تا جون مرغ پیدا کنید . نه بابا شوخی کردم قصابی نیست .

سایت کودپروجکت CodeProject یکی از قویترین سایتهای متن باز- OpenSource - هستش که تو هر زبان برنامه نویسی و بخش از ساختارهای برنامه سازی میشه مثالهای جالب و قشنگی توش پیدا کرد و البته اکثرا همراه با توضیحات کامل و متاسفانه - واسه بی سوادایی مثل من- کاملا انگلیسی . البته گوگل ترنسلیت رو -کافرا - ساختن واسه ما که وبسایت رو بدیم بهش واسمون در طول چند صدم ثانیه به فارسی ترجمه کنه . خدا خیر بده به این -کافرها- که هیچکودومشون بهشت هم نمیرن !

پیشنهاد می کنم هرموقع کارتون گیر افتاد یه سر به این سایت بزند . من که امروز داشتم درمورد SOAP تحقیق می کردم و چیزای جالبی توش پیدا کردم .

راستی برای دانلود حتما باید عضو وبسایت بشید .