بررسی کننده کاربران اسکیوال Sql Server Password list Checker

تازه ها

بررسی کننده کاربران اسکیوال Sql Server Password list Checker

نظرات ()

خوب اینم یه پروژه خفن ناک جدید برای بررسی کاربران اسکیو ال . اول خواستم با داتنت بنویسم . بعد گفتم بهتره با دلفی نوشته بشه که نیازی به framework نداشته باشه .

۲ تا کاربرد داره :

 می توانید با استفاده از این نرم افزار کاربران Sql موجود در سرور مورد نظر خودتون رو با این برنامه از نظر امنیتی بررسی کنید . بدین شکل که لیست کاربران رو به سیستم معرفی می کنید و همچنین یک لیست از کلمات عبور احتمالی . برای این کار با استفاده از ورود فایل یا ورود کاربران بصورت خود کار از یک سرور اسکیوال امکان پذیر می باشد استفاده می کنید.

کاربرد دوم که برای کسانیه که می خوان با این بخش های دلفی آشنا بشن :

1- آشنایی با چگونگی ارتباط با پایگاه داده sql server در دلفی به صورت کانکشن استرینگ .
2- آشنایی با نحوه کار با کلاس TClientDataset که کاربرد زیادی داره ولی من ازش به عنوان یک دیتابیس موقت سمت کلایت استفاده کردم تا برای ذخیره موقت اطلاعات نیازی به ارتباط با سرور نباشه و در عین حال بشه راحت ازش استفاده کرد و خروجی گرفت .
3-آشنایی با نحوه خروجی گرفتن از یک دیتا ست به صورت XML ، باینری و یا CSV که من با پسوند Text و به صورت دلیمیت شده خروجی گرفتم
4- آشنا شدن با چگونگی بررسی حقوق دسترسی کاربران Sql Server و واکشی اطلاعات دست رسی کاربران
5- چگونگی چاپ عکس در یک سطر از DBGrid که من برای عکس های تایید ارتباط و یا قطع ارتباط استفاده کردم .
6- آشنایی با چگونگی کارکردن با CheckListBox
7- چگونگی فراخوانی اطلاعات از فایل متنی
8- چگونگی کار با حلقه های با شرط توقف در هنگام کار .- خیلی از مواقع پیش میاد که قرار هست اطلاعاتی رو در یک حلقه پروسس کنید که این کار باعث میشه سیستم تا پایان عملیات حلقه به صورت هنگ نمایش داده بشه .!! در این روش نشون دادم چطور میشه از این مشکل جلوگیری کرد و حتی برای حلقه نصبت به عملیات خارج Pause و یا Stop و شروع مجدد ایجاد کرد -

و ... .

دانلود Source : کلیک کنید
دانلود Exe : کلیک کنید