پلیر عالی برای نمایش و پخش انواع فیلم و موسیقی DVDFab Media Player 2.5.0.5

تازه ها

پلیر عالی برای نمایش و پخش انواع فیلم و موسیقی DVDFab Media Player 2.5.0.5

نظرات ()

 

 
DVDFab Media Player 2.5.0.5 یکی از نرم افزار های خوب در زمینه پخش ویدئوها و فیلم ها و موزیک های شماست . این نرم افزار نه تنها فرمت های رایج را پخش می کند، بلکه قابلیت پخش دیسک های Bluray و فولدرهای Bluray و حتی فایل های ISO را داراست. همچنین این نرم افزار از ویدئو های 2 بعدی و 3 بعدی به طور کامل پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر است به راحتی فولدر های DVD و Bluray را از هم تشخیص داده و بصورت اتوماتیک از آنها استفاده کند و همچنین می تواند اطلاعات یک فولدر مانند تاریخ آخرین تغییرات ، دسته ، کارگردان ، بازیگران ، پوستر و ... را به کلی تشخیص داده و به شما نمایش دهد.
 
  • یکی از ویژگی های منحصربفرد این پلیر نمایش اسلاید از زمان های دیگر نرم افزار می باشد در این صورت بیننده لازم نیست پخش فعلی را قطع نماید تا دیگر صحنه های فیلم را (بعد یا قبل از فرم جاری) ببنید ، که این حالت در برخی از پلیرها به راستی آزار دهنده می باشد .

برخی ویژگی های دیگر نرم افزار DVDFab Media Player :
  • پخش فولدر های دی وی دی و بلوری.
  • پخش اکثر فرمت های موجود در دنیا.
  • قابلیت نمایش ویدئو های 3 بعدی.
  • قابلیت جمع آوری اطلاعات فیلم مانند پوستر ، بازیگران ، کارگردان و ...
  • ظاهری زیبا و مختص ویندوز.
 فرمت های پشتیبانی شده

 *.3g2; *.3gp; *.3gp2; *.3gpp; *.amv; *.asf; *.avi; *.bin; *.cue; *.divx; *.dv; *.flv; *.gxf; *.iso; *m1v; *.m2v; *.m2t; *.m2ts; *.m4v; *.mkv; *.mov; *.mp2; *.mp2v; *.mp4; *.mp4v; *.mpa; *.mpe; *.mpeg; *.mpeg1; *.mpeg2; *.mpeg4; *.mpg; *.mpv2; *.mts; *.mxf; *.nsv; *.nuv; *.ogg; *.ogm; *.ogv; *.ogx; *.ps; *.rec; *.rm; *.rmvb; *.tod; *.ts; *.tts; *.vob; *.vro; *.webm; *.wmv

 دانلود DvdFab Media Player

با حجم نزدیک به 15.9 mb

 ذکر مطلب فقط با ذکر منبع مجاز است .

لینک مطلب در وبلاگ اصلی : پلیر عالی برای نمایش و پخش انواع فیلم و موسیقی DVDFab Media Player 2.5.0.5