دوره تضمینی آموزش متلب زیر نظر یکی از مجرب ترین اساتید متلب در کشور

تازه ها

دوره تضمینی آموزش متلب زیر نظر یکی از مجرب ترین اساتید متلب در کشور

نظرات ()

بنا به دلایل زیر این دوره برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا پیشنهاد می گردد:

1- وسعت نرم افزار متلب و وجود منابع متعدد باعث سردرگمی دانشجو شده به نحوی که دانشجو واقعا نمیداند نقطه شروع و پایان برای یادگیری این نرم افزار چیست.

2- مدرس این دوره پس از انجام پایان نامه های مختلف در رشته های مختلف و آموزش به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در بهترین آموزشگاههای کرج و تهران به نقطه ای ارزشمند برای انتقال تجربیات خود به دانشجویان عزیز رسیده است.

3- معمولا کدهای نوشته شده توسط افراد از سطح برنامه نویسی پایینی برخوردار بوده و باعث کاهش اعتبار دانشجو نزد استاد میگردد. علاوه بر آن، این مساله، اعتماد به نفس دانشجو را نیز کاهش میدهد.

4- کد نویسی حرفه ای متلب، GUI، Simulink و سایر مطالب مهم که میتوانند کمک شایان توجهی در پیاده سازی پایان نامه های دانشجویان داشته باشند با بیانی ساده و در عین حال کارامد به طور جامع  آموزش داده میشوند.

5- معمولا در اکثر آموزشگاهها مدرسینی که تجربه ای در زمینه پایان نامه ندارند در حال آموزش این نرم افزار هستند و نیازهای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی را در نظر نمیگیرند.

6- یافتن یک مدرس خوب و با تجربه نیمی از موفقیت است که میتواند آینده شما را تضمین کند. *********************************************************************          *********************************************************************

محل برگزاری کلاسها: تهران – تقاطع فاطمی و ولیعصر

تلفن تماس: 09193667998

ایمیل: ali.cho@yahoo.com