مهندس عبدالله اسکندری

تازه ها

مهندس عبدالله اسکندری

نظرات ()

عبداله اسکندری متولد 1369 هستم.

 

از وقتی اول دبیرستان بودم علاقه زیادی به کامپیوتر داشتم و همیشه تنها رشته ای که دوست داشتم در دانشگاه انتخاب کنم کامپیوتر بود.وقتی وارد این رشته شدم و سپس با برنامه نویسی آشنا شدم، شبانه روز کار کردم و اکنون خداروشکر مسلط به  دات نت هستم.به زبان سی شارپ علاقه خاصی دارم و تمرکزم روی این زبان بوده.در سال 1392مدرک خود را در رشته مهندسی کامپیوتر دریافت نمودم و با 3 سال سابقه تدریس در سطح اینترنت(سایتهای آموزش کامپیوتر و تالارهای برنامه نویسی) ،دانشگاه و کلاس های خصوصی از رزومه خوبی برخوردار می باشم و شما با اطمینان کامل می تونید پروژه ها و اموزشهای مدنظر خود را به اینجانب بسپارید. امیدوارم همه ی دانشجویان در رشته ای که به علاقه دارند به تحصیل در دانشگاه مشغول شوند.

ghanary691371@yahoo.com

09138970754

https://telegram.me/Abdullah_Eskandari