نرم افزار مدیریت خرابی رایانه های اداری

تازه ها

نرم افزار مدیریت خرابی رایانه های اداری

نظرات ()

دانلود نرم افزار مدیریت خرابی کامپیوتر

امروزه با فراگیر شدن رایانه در همه ادارات کوچک و بزرگ و همچنین بهره مندی ادارات از سیستم اتوماسیون اداری می توان گفت که تقریبا همه کارکنان یک شرکت یا اداره دارای یک کامپیوتر شخصی هستند.و طبیعتا هر سازمان یا اداره دارای واحدی تحت عنوان فناوری اطلاعات می باشد که وظیفه تعمیر ، نگهداری و مدیریت رایانه های اداره را بر عهده دارد.

حال تصور کنید در شرکتی 50 کارمند وجود دارد و هرکدام هر روز مشکلاتی با کامپیوتر های شخصی خود دارند و برای رفع این مشکلات دائما با مسئول بخش فناوری تماس خواهند گرفت . جالب اینجاست که مشکل اکثر این افراد حیاتی و فوری است و همه نیز به این فکر میکنند که مسئول مربوطه بیکار نشسته است و باید با اولین تماس مشکل رایانه ای آنها را برطرف کند.

در برخی ادارات نیز این قسمت به بخش خصوصی واگذار شده و در پایان هر ماه باید گزارش کار این شرکت خصوصی برای پرداخت حق الزحمه در اختیار سازمان مادر قرار گیرد.

نرم افزار مدیریت خرابی رایانه های اداری بایوتک ، بصورت تحت شبکه به خوبی درخواست های تعمیرات را ثبت ، نوبت دهی ، مدیریت و کنترل می نماید. همچنین گزارشات جامع و ریزی از خرابی هر سیستم، خرابی سیستم های هر حوزه ی کاری و .... دراختیار مدیر نرم افزار قرار می دهد.

ما به عنوان برنامه نویسان این مجموعه توصیه می کنیم، مدیران بخش فن آوری اطلاعات ادارات حتی المقدور یکبار این مجموعه ارزشمند را دانلود، نصب و استفاده نمایند تا از مزیت های بی شمار این نرم افزار بهره مند گردند.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.