برنامه نویسی کامپیوتر و انجام پروژه های دانشجویی

تازه ها

برنامه نویسی کامپیوتر و انجام پروژه های دانشجویی

نظرات ()

برنامه نویسی کامپیوتر

برنامه نویسی کامپیوتر که به زبان انگلیسی Programing یا Coding گفته می شود, فرآیند نوشتن,اشکال زدایی(Debug) و نگهداری کد منبع (Source Code) برنامه کامپیوتر می باشد.این کد منبع با یک زبان برنامه نویسی نوشته شده است و ممکن است کد تغییر داده شده یک کد قبلی و یا یک کد کاملا جدید باشد. هدف برنامه نویسی ساختن یک برنامه می باشد که یک رفتار خواسته شده را به نمایش بگذارد.

برنامه نویسی رایانه

درفرهنگ واژه غیر متخصصین ممکن است به تمام پروژه ساخت نرم افزار یا برنامه رایانه ای گفته شود, با این همه برنامه نویسی تنها بخشی از فرآیند توسعه نرم افزار یا برنامه رایانه ای است. اهمیت , توجه و منابع اختصاص داده شده به برنامه نویسی , بسته به ویژگی های مشخص شده محصول و خواست افراد درگیر در پروژه و کاربران و در نهایت شیوه انتخاب مهندسی نرم افزار متغییر است.

زبان برنامه نویسی :

اجرا و عملی ساختن الگوریتم های انتزاعی وابسته به هم به وسیله تولید یک برنامه رایانه ای مشخص با ابزار(زبان برنامه نویسی , program Language ) ممکن می باشد.

انجام پروژه های دانشجویی :

انجام پروژه های دانشجویی و برنامه نویسی تمام نرم افزارات نام برده در این وب سایت توسط تیم خصوصی و حرفه ای برنامه نویس انجام می گیرد.

هدف از انجام پروژه های دانشجویی درک دانشجویان در زمینه انجام انواع پروژه های سی شارپ,پایگاه داده,Asp.net و پروژه های کاربردی و  بسیاری از پروژه های نام برده شده و انجام شده در موضوعات همین وبلاگ(برنامه نویس حرفه ای) و مرور برنامه ها و تکمیل دانش تیم برنامه نویس می باشد.

لذا برای انجام پروژه های شما دانشجو,همکار و کسی که نیاز به هر گونه پروژه دارید لطفا درخواست خود را به این گونه اعلام نمایید.