استرس

تازه ها

استرس

نظرات ()

اولا سلام 

دوما از اینکه خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم پوزش می طلبم .

البته نظرات دوستان را هر وقت که وقت کردم خواندم و به اندازه وسعم جواب دادم .

سوما میخام براتون از استرس بگم همون غولی که باعث شد من در زندگی از تمام دوستان هم رده ام در کنکور کارشناسی عقب بیفتم !!!! چرا استرس؟؟ از کجا ب وجود میااااااددددد!!! دوستان من کنکور همه چیز نیست شاید بگی چون خودش قبول شده رفته دانشگاه داره اینطور حرف میزنه !! نه هرگز . داشتم به این فکر میکردم که عه؟چه جالب خدا در کنکور دست نمیگیره . هر کی به حقش میرسه (مسلمان باشی چه کافر) اما وقتی داشتم به افرادی که رتبه اوردند و عیارشان قبل از کنکور فکر می کردم دیدم عه چه جالب اونهایی که رتبشان خیلی بهتر از اونی بود که حتی خودشان در رویا هم نمیدیند افرادی با ایمان قوی و به قولی رفیق جینگ (و بقولی رفیق شیشه)خدا بودند . ها ؟؟چیشد ی بار میگی ربطی نداره ی بار میگی ربط داره !!!!پاک گیجمون کردی؟؟حرفتو ساده بزن بااااااباااااا

باشه عصبانی نشید میگم کسی که به خدا ایمان داره و مطمئنه به حقش میرسه استرس نمیگم نداره میگم راحت امتحان میده . اون خوب امتحان نمیده در واقعععععع این دیگراننند که بد امتحان میدند که اون رتبش خوب میشه!!!!!!!!!!جملاااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتت خیلی سنگین بود خودممم هنگ کردم خدایییییی

اللهم عجل لولیک الفرج