بهترین مطلبی که تا به حال گذاشتم .. از جنس مشکل خودت ....

تازه ها

بهترین مطلبی که تا به حال گذاشتم .. از جنس مشکل خودت ....

نظرات ()

سلام،

شاید بگی این ادم چقدر مذهبیه ، اه اه حالم بهم خورد واز این حرفا.... شاید بگین وبلاگ درسی مذهبی نیست و ... . من با اینکه ارشد مستقیم هستم باز خواستم کنکور بدم ، تو کنکور ازمایشی هم بارتبه تک رقمی ای که اوردم گول خوردم ، یادم رفت بابا ...

بیخیال امدم اینجا اینو بنویسم ، نوشته طولانیه سعی کن بخونی

بعد از دو رتبه تک رقمی در ازمون مدرسان شریف با کمترین زحمت ، شیطان تو وجودم رسوخ کرد  به خودم اومدم دیدم ای بابا یا ای دل غافل شیطون چه رسوخی کرده !!!! دیدم ای بابا این رتبه ها به خاطره الان نیست به خاطره اون ی ماهی که پامیشدم نماز صبح میخوندم و .. خداییش کل روز رو حال بودم وقتی با خدا بودم وقتی سعی میکردم گناه نکنم بازده ای داشت کارام بالای صددرصد... اما شیطون چی میگفت ؟؟ بابا بیخیال پاشی نماز صبح بخونی نمیتونی درس بخونی ... 

میخام برات مقایسه کنم زمانی که با خدا بودم و زمانی که بنده شیطان بودم رو 

تقسیم روز بین اذان ها(نظم فوق العاده ای بهم میداد میگفتم مثلا تا اذان ظهر انقد باید بخونم)(خدا)

نداشتن نظم برنامه،خواب بیش از حد(شیطان)

کار به کار کسی نداشتن و شناخت خودم تلاش برای رسیدن به جایی که دست بگیرم(خدا)

دنباله این بودم که نذارم دیگران پیشرفت کنند و از کسایی که پیشرفت میکردند بدم میومد(چقدر وقت که گذاشتم سر غیبت کردن و شنیدن چقد وقت گذاشتم سره ..... اما چقدر وقت گذاشتم برا نماز ...)

و خیلی چیزهای دیگه ..........

دوست من ! خواهر عزییز ! برادر عزیز 8! سالم بود که شروع به کار کردم و کارهای مختلف زیادی انجام دادم (از دست فروشی گرفته تا ...) بندگی خدا رو تجربه کردم بندگی شیطان رو هم تجربه کردم .

دینی میخونی نوشته یکی از کارای شیطان مشغول کردنه به ارزوهای دور و دراز دنیایی که مثل سراب میمونه برات ، تا کی بنده شیطان بودن؟؟؟؟تا کی فکرهای بیهوده؟؟؟اینا رو بخودم میگم ... از امروز با خودم و خدای خودم عهد بستم . از اینکارو قبلا خیلی کردم و خدایی رسم رفاقت رو تنها کسی که بلده به جا بیاره اون بالاییه ، با اینکه بهم کلی حال داد وقتی باهاش رفیق بودم ولی باز به رفاقت باهاش پشت پا زدم و رفتم شدم رفیق کسی که حاضر نشد جلوم سجده کنه ، (شاید موقعی که گناه میگردم به خدا میگفته میخاستی برای این سجده کنم؟؟؟؟؟این.....) خدایش بسمه دیگه بسمه هرچقدر بنده شیطان بودم میخام توبه کنم تو هم میخای توبه کنی ؟؟؟؟؟ بسم الله

(کسی که توبه میکنه شیطان نگاه ویژه ای بهش داره و از هر فرصتی برای گمراه کردنش استفاده میکنه ) نوشتم برای خودم روزی که توبه کردم و ان شاالله پاش وایمیستم ، تا خدا به عهدی که باهاش بستم وفا کنه .

یاعلی