توجیه نکن!!!!!!!!!!!!!

تازه ها

توجیه نکن!!!!!!!!!!!!!

نظرات ()

به نام خدایی که همین نزدیکی است .

شرمنده اگر پستایی که میذارم درسی نیست .

واقعیت اینه که ادما بیشتر از اینکه مشکلی درسی داشته باشند مشکلی روحی دارند به همین دلیل نمیتونند نتیجه بگیرند . میگی حرف مفته ؟؟برو نگاه کن ببین اونایی که کلی میخونند و نتیجه نمیگیرند کیان برو نگاه کن ..... این بار میخوام در مورد نگاه به دیگران بگم براتون. من به هیچ وجه ادم مذهبی نیستم خداییی.

میدونی بیشتر مردم اهله جهنم کیان؟؟؟؟اونایی که توجیه میکنند

در مورد درس توجیه نکن اقا معلممون خوب نیست. نیست که نیست . میخای چیکار کنی؟ اقا همه ترازمون پایینه .مسخرس پس اینایی که 8000 میارند کیاند ؟؟؟؟بچه پیغمبرند؟؟؟اول دبیرستان بودم هم کار میکردم هم درس میخوندم . انقدی که من از این انرژی اتمی ها و تیزهوشانی ها میترسیدم از بابام نمیترسیدم . خخخخخ

اما باور کردم خودمو . کار به جایی رسید که اخراش اونا از من میترسیدند . (من کسی نیستم ،مغرورم نیستم،فقط میگم که خودتو باور کنی)ی داستان جالبی ی جایی میخوندم .میدونی سرعت اهو از شیر بیشتره؟

حدود 30 کیلومتر بر ساعت بیشتره!!!پس چرا شکار میشه؟؟؟؟چونن خودشو باور نداره . اما شیر به خودش باور داره،به هدفی که داره باور داره . دوست من توجیه نکن .توجیه نکن . توجیه نکن . تنها راه موفقیت شریف تهران و امثال اینها نیستند . راه موفقیت شناخت خودت و اعتماد کامل به خودت و تلاش خودتو بشناس هدفت رو بشناس  . اونوقت موفقی

کنکوری ها نخواننند !!!

دیشب دلم گرفته بود گفتم بریم ی سر به بچهای محل قدیم بزنیم .ماشین رو برداشتم رفتم محل ..

یکی از رفقا که بچه مذهبی هم بود رو دیدم . حاجی چقدر دانشگاه این ادمو عوض کرده بود .... داستان ها گذشت بینمون که سانسور میشه این قسمت خخخخخ . بعدش که اومدم خونه فکر کردم گفتم خدایا این مذهبی بود اینجوریه ؛ چرا من پاتو وایسم؟؟؟خوب گناه میکنم توبه میکنم . بعد که اومدم دانشگاه دیدم  پسرایی که مثل قرص ماه میموننند . اما با خداند .شاید که نه ؛ قطعا !!!!!!!  حاضر نیستند از خدا دست بردارند برند بشند دوست بنده خدا!!!!!!!دیددم اوه مای گاد . چه لذتی میبرند اینا !!! به خدا قسم که هم دنیا رو دارند هم اخرتو!!!!بعد که قیاس کردم دیدم ای بابا خوب شد این ادماارم دیدم .اقا همه گناه میکنند ماهم یکیش . مطمعنی همه گناه میکننند؟؟؟اقا همه درس نمی خونند ..اقا همه تلگرام وایبر واتساپ....دارند وعمرشونو سر اینا میذارند . من بهت میگم مطمعنییی همه اینجوریند؟؟؟توجیه نکن . شیطان توجیه رو برای به دام انداختنت میذاره .توجیه نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!