نترس!!!!!!!!!!

تازه ها

نترس!!!!!!!!!!

نظرات ()

سلام

بی مقدمه برم سر اصل مطلب..

راستش یه ماه پیش یه عمل جراحی شاید کوچیک داشتم ، کوچیک بزرگش اینجا مهم نیست خیلی , منم استرس داشتم به دکتر گفتم، گفتن که اصولا آدما از چیزی که  تا حالا تجربه نکردن می ترسن؛ نگران باش .

منم دیگه ب خدا توکل کردم و به حرف دکتر هم اعتماد......

تموم که شد دکتر بهم گفت من در روز حدود 100 تا بیمار و جراحی و ... دارم، تو بهترین بیماری بودی که من تو این سال داشتم .. منم ازین اول به خدا و بعد دکتر اعتماد کردم خیلی خوشحال بودم..

بعدا فکر کردم دیدم واقعا هم راست میگفت....کنکور هم همین طور بود ...چون با فضاش آشنا نیستیم و تا حالا توش قرار نگرفتیم  برامون استرس ایجاد می کنه ....

حالا شما باید اعتماد کنید به خدا و تمام تلاش هایی که کردید ... به این حرف ایمان دارم که :

کنکور آسان است اما نه برای هر کس؛ برای کسی که تلاش  و به خدا توکل کرده ...

امیدوارم مفید بوده باشه.