کنکور ارشد

تازه ها

کنکور ارشد

نظرات ()

سلام

بالاخره کنکور ارشد ماهم تموم شدخداروشکر

کنکور ارشد فرق عمده ای با کنکور سراسری داره،میدونی چیه؟نمیدونید؟غصه نخورید میگم...

کلا 70تا تست نمیشه که شما باید جواب بدید دربرق میشه 4.15 . اما تو کارشناسی تا انجا که من یادمه 200تایی بود.خیلی جالب بود کنکور امسال ؛ خیلی..

اقا کنکور ما جمعه ساعت 2.5بود دو روز مونده به کنکور گفتن اقا کنکورتون جمعه نیست و پنجشنبس اونم ن اون ساعت بلکه 7 صبح اونم کجا ؟ اونور دنیا....

گفتیم بیخیال عیبی یوخ به قول ترکای مجلس رفتیم سر جلسه ما که زبان نمیزدیم رفتیم سراغه ریاضی

سوال اول حل کردیم دیدیم نیست و گزینه ها گفتیم حسام مرد باش ی بار دیگه حل میکنیم یا بار دیگم نشد

همین منوال تا سوال پنج ریاضی پیش اومد.تعریف از خود نباشه من توی این اخرین ازمایشی های مدرسان یک میشدم . گفتم واییییی حسام بدببخت شدم تموم شد رفت رتبه یک.... یاد مادرم افتادم یاد قولایی که دادم

گفتم یاعلی رفتم مدار از 12 نه تاشو حل کردم یکیشم هرچه زدیم به در بسته خورد . بعد کنکور اومدیم بیرون دیدیم همه مشکل مارو داشتن حالا که چند وقته گذشته دیدیم که ای بابا بله خدا پدرمادر رییس سازمان سنجش رو بیامرزد که انقد هوای بچه های مردم رو داره که سکته نکنند سر ازمون کاشف به عمل اومد از 12 تاسوال ریاضی 5 تاش غلط بوده . سر همین موضوع هم خیلی از بچه ها نابود شدند . خیلیا.....

کنکور ارشد مثل کارشناسی از این استادای مدرس داره پول پارو میکنند بیا ببیین.اما ی فرقی که با کارشناسی داره اینه که هیچکدوم جرات ندارند که سوالای ارشدو حل کنند.بی اغراق میگم .جالبه براتون بگم بعضی از تستها که غلطه بعضی هم که سخته اما جالب ساده ها ش بود برای نمونه ی استاد معروفی تست کنترل خطی رو حل کرده بود کلیم منت گذاشته بود دیدید سر کلاس کفته بودم میاد پس گزینه 2 خخخخخخخخ

جواب سنجش اومد گزینه 3 خخخخخخخخخ . خیلی از تستها به همین منوال شد .در اخر میگم من که شریف میارم صددرصد اما خدارحمت کند پدر مادر رییس سازمان سنجش و اساتید طراحو که باعث شدند هر کی به حقش برسه .............................این است مملکت ما......................