پشت پرده شبکه جم تی وی+تصاویر

تازه ها

پشت پرده شبکه جم تی وی+تصاویر

نظرات ()

پشت پرده شبکه جم تی وی+تصاویر

آی جماعت بعد از دیدن این تصاویر عبرت بگیرید وبه دنبال این شبکه نروید

از پخش برنامه هایی بدون مجوز و بیزینس هایی که همیشه مخاطب ضرر می کرد که بگذریم شرکت در کلاب های شبانه در دبی با شرائطی خاص که از بازگو کردن آن ها شرم دارم از مسائلی بود که تمامی کارکنان گروه به خصوص کارکنان زن باید رعایت می کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سارا رهبری مدتی پیش به طور همزمان هم در شبکه جم و هم در شبکه فارسی وان مشغول به کار بود. به گفته وی با پیشنهاد و اصرار مدیر شبکه جم در این شبکه مشغول به کار بود. سارا رهبری را می توان از عوامل اصلی و تأثیرگذار در هر دو شبکه دانست. همکاری وی با گروه جم در زمانی توانست بسیار به کمک گروه جم برود اما بر خلاف انتظار همگان، وی به یکباره از این شبکه جدا شد .

به گزارش بولتن نیوز ، در آن زمان هیچ کس متوجه جدایی و یا اخراج سارا رهبری از گروه جم نشد. اما وی بعدها در فیس بوکش علت جدایی اش از شبکه های جم را شرائط کاری موجود در این گروه بیان نمود و دست به افشایی بزرگ زد .



سارا رهبری که اصرار طرفدارانش را علت بیان چنین مطالبی مطرح کرد، چنین نوشت :



«با درود بر تمامی دوستان عزیز . شاید اگر یکسری اتفاقات و شایعات پیش نمی آمد هیچ موقع مجبور به حرف زدن نمی شدم اما به اصرار دوستان و اطرافیان مجبور شدم که بیایم و علت جدا شدنم را از گروه جم بیان کنم .

خودم را بخاطر مقطعی که در ...

(منبع : باشگاه خبرنگاران)و تی نیوز