افطار با نوای اذان شبکه جم!

تازه ها

افطار با نوای اذان شبکه جم!

نظرات ()

افطار با نوای اذان شبکه جم!
دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان جم و فارسی وان که روزهای افول خود را می گذرانند، در اقدامی کاملاً مشابه دست به پخش اذان و مناجات در هنگامه افطار زدند.


واقعیت این است که این دو شبکه صرفاً یک رسانه برای سرگرمی نیستند. فارسی وان و جم، سم عسل اندود شده و مار خوش خط و خالی هستند که می خواهند به شیوه ای غربی افکار خانواده ها را مسموم و در نتیجه بنیان جامعه را متزلزل کنند و سناریوی جدید این دو شبکه تنها راهی برای احیای خود است.

 

خواستگاه برنامه فوق اندیشه های پولورالیستی به همراه رواج فرهنگ اباحی گری است، عادی سازی گناه، در کنار ثواب بردن از زایش های متناقض این جریان است به طور مثال فیلم هایی که پیش از اذان از این دو شبکه پخش می شوند در حقیقت رواج بی عفتی، عادی سازی خیانت زن و شوهر، حرمت شکنی نظام خانواده، بی احترامی به والدین و ترویج روابط نامشروع قبل از ازدواج است؛ اما زمان افطار که می شود ورق کاملاً برمی گردد و مناجاتی از مأذنه این دو شبکه ضد اخلاق و فرهنگ پخش می شود که تناقض را آشکار می سازد.

 

ظرافت این اقدام در دامی است که برای خانواده های مذهبی با سطح متوسط پهن شده است و سعی دارند با لایه مذهبی، برنامه های مبتذل و منافی عفت خانواده و جامعه را به نحوی استتار کنند.

 

چرا که خانواده های بی قید و بند و لاابالی واهمه ای از دیدن این شبکه ها در خانه خود ندارند اما اقشار مذهبی و اکثریت جامعه که دغدغه تربیتی فرزندانشان را دارند و دنبال رسانه ای سالم با خوراک غیرمسموم می گردند از ابتذال در شبکه های ماهواره ای گریزانند. لذا این شبکه ها در تلاشند با ترفند ها و شگردهای جدید خانواده های مذهبی را هم با خود همراه کرده ضمن رسیدن به اهداف ویرانگر خود کمبود مخاطب شان را نیز جبران کنند.

منبع:جام نیوز