مجری جنجالی شبکه من وتو در تالار وحدت/عکس

تازه ها

مجری جنجالی شبکه من وتو در تالار وحدت/عکس

نظرات ()


مجری جنجالی شبکه من وتو در تالار وحدت/عکس


سالومه سیدنیا مجری برنامه طنز سالی تاک در تلویزیون "من و تو" است.

 

این مجری تلویزیونی در زمان حضور در ایران فعالیت های هنری خود را آغاز کرد و به مدت پنج سال نیز در روابط عمومی خانه سینما حضور یافت.

تصویر زیر سالومه را در کنار ناصر تقوایی در تالار وحدت در اختتامیه جشنواره فیلم نشان می دهد.



سالومه سیدنیا اما پس از این به سراغ  بی بی سی فارسی رفت و تحت آموزش های رسانه ای بهزاد بلور از مجریان این شبکه شد.

وی اکنون برنامه طنز سالی تاک را در تلویزیون من و تو اجرا می کند.

بی شک این نمونه دیگری از همکاری شبکه بی بی سی و شبکه من و تو است. شبکه بی بی سی که پس ازمدتی با نواقص کار خودآشنا شد و با توجه به شکل گیری سیاست های شبکه، دیگر قادر به تغییر آن نبود، سعی کرد شبکه ای ایجاد کند تا نواقص خود را با آن رفع کند.

منبع:جام نیوز