افسانه جیمز باند

تازه ها

افسانه جیمز باند

نظرات ()


افسانه جیمز باند – James Bond 007: Legends PC Game

| دانلود بازی افسانه جیمز باند – James Bond 007: Legends برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی James Bond 007: Legends با لینک مستقیم ##

 

افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends

 

توضیحات بازی: ۰۰۷ Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

 در ۰۰۷ Legends شاهد Set Peaceهای مختلفی هستید که صحنه های اکشن نفس گیری را به نمایش درمی آورند. بازی در این قسمت ها هیچ محدودیتی را رعایت نکرده و انواع و اقسام درگیری ها را مشاهده خواهید کرد. یکی از صحنه های جالبی که به تازگی از این عنوان به نمایش درآمده، مربوط به شخصیت گوستاو گریوز (Gustav Graves) از فیلم Die Another Day بود. این صحنه شبیه آن چیزی درآمده بود که قبلاً در بازی Fight Night شاهد بودیم و حالت اول-شخص بازی نیز کمک می کرد که جاخالی دادن از حمله های مختلف هیجان انگیز باشد.