امام جمعه دیّر:نهادینه شدن ورزش در جامعه ضروری است

تازه ها

امام جمعه دیّر:نهادینه شدن ورزش در جامعه ضروری است

نظرات ()

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال ادارات جام دهه فجر با سخنرانی امام جمعه دیّر و با حضور فرمانده سپاه، معاونت فرمانداری، بخشدار مرکزی و روسای ادارات در سالن ورزشی نصر دیّر برگزار شد.
امام جمعه دیّر در افتتاحیه مسابقات فوتسال ادارات جام فجر با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر، 12 تا 22 بهمن  را روزهای سرنوشت سازی برای ملت و امت اسلامی ایران دانست  و گفت : بازگشت امام در 12 بهمن روند پیروزی انقلاب را سرعت بخشید  و توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.
وی اظهار داشت: خدا چنان رعب و وحشتی در دل دشمن افکند که علی رغم تبلیغات سوء رژیم  ، 6-5 میلیون نفر در روز بازگشت امام به میهن اسلامی  به استقبال ایشان  آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: با ایمان، وحدت کلمه  و رهبری امام خمینی (ره) رژیم شاه که وابسته به ابر قدرت های جهان بود به زباله دان تاریخ فرستاده شد.
ایشان با تصریح به اینکه دشمن به دنبال فاسد کردن جامعه ماست به روند شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: وقتی مردم از رذائل، بی بند و باری ها و اخلاق طاغوتی رژیم فاصله گرفته و به سوی مساجد و حسینیه ها آمدند و زن های ما با حجاب شدند به دنبالش تحول اجتماعی و براندازی رژیم طاغوت اتفاق افتاد.
حسینی با ذکر سخنان مقام معظم رهبری گفت:رهبری فرمودند وقتی زن مسلمان ایرانی با حجاب به روی سکو می رود و ورزشکاران ما با لباس منقش به نام ائمه اطهار با  حریفان خود در میدان مسابقه حاضر می شوند من خوشحال می شوم.

گقتنی است این مسابقات با شرکت تیم های شهرداری ، گردان امام حسین(ع)، سپاه پاسداران ، کمیته امداد ،بنیاد مسکن  و اداره برق  شهرستان دیّر برگزار می شود  که در مسابقه افتتاحیه تیم گردان امام حسین(ع) موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 5 بر 1  تیم شهرداری را شکست دهد.
وی تآکید مقام معظم رهبری را برهمگانی کردن ورزش دانست و خاطرنشان کرد:ورزش قهرمانی مهم است ولی همگانی کردن ورزش در بین جامعه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید