محفل انس با قرآن در دير برگزار شد(تصاوير)

تازه ها

محفل انس با قرآن در دير برگزار شد(تصاوير)

نظرات ()

محفل انس با قرآن کریم  با حضور علی فیضی نوجوان حافظ قرآن اعزامی از تهران به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دير و کانون فرهنگی هنری طاها مسجدالنبی دیّر برگزار شد.

امام جمعه دیّر در این مراسم گفت: دهه فجر دهه مبارکی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حاکمیت ارزش های اسلامی در جامعه بودیم و یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب مسئله قرآن است.
وی بیان داشت: امام قرآنی را که فقط در مجالس ختم و سفره عقد مورد استفاده قرار می گرفت  به صحنه آورد و با تکیه بر آیات قرآنی مردم را به صحنه انقلاب دعوت کرد تاجایی که وقتی می خواهد ملت را به قیام در مقابل شاه به پا دارد به این آیات متوسل  می شود که نمونه بارز  آن در قضیه کاپیتولاسیون نمود پیدا کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود:اینکه رهبری می فرمایند ما در مقابل نظام سلطه سر تعظیم فرود نمی آوریم بر اساس آیات قرآن می باشد  چرا که در قرآن توصیه شده است که نه ظالم باشید ونه ظلم پذیر .
ایشان اضافه کرد:باید در پاسداشت آرمان های انقلاب کوشا باشیم و امید است روزی فرا رسد که همه مردم قرآن خوان و مهم تر از آن عامل به قرآن باشند.
در ادامه این مراسم حافظ نوجوان آقای علی فیضی اعزامی از تهران پس از تلاوت آیاتی از قرآن  به سوالات قرآنی حاضران پاسخ داد .
در این مراسم ضمن تقدیر از حافظ کل قرآن ، محمد انگشتبه تنی چند از قاریان شهرستان نیز آیاتی از قران را تلاوت نمودند.

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید