عجــــــــــــــــــــب!!!!

تازه ها

عجــــــــــــــــــــب!!!!

نظرات ()

سلام به همگی دوستان

سال ۸۳ با سایت های ptc فعالیت میکردیم ...  یادش بخیر ... اون موقع هنوز ایگلولد رو نبسته بودن ... آلرتپی تازه داشت سرو صدا میکردو جزوه کسب درآمد آرزو شکیبا رو زبونا افتاد بود ....  الان که 6 -7 سال از اون موقع ها میگذره و وقتی به گذشتم نگاه میکردم که هیچ مهارتی نداشتم جز بازی !!!!  با این سایت ها کار میکردم و لذت هم میبردم ... اما الان که 5 ساله برنامه نویسی حرفه ای کار میکنم کلا از این دنیای ptc یا همون پرداخت در ازای کلیک دور شده بودم ... 25 اسفند سال 90 به سرم زد که یه سری بزنم ببینم مملکتمون تو این زمینه داره به کجا میره !!!! باور کنین نزدیک بود سکته کنم .....  تو یه چرخ 5 دقیقه ای 27 سایت کلیکی ایرانی پیدا کردم !!!!!!  اون موقع حتی یدونه سایت ایرانی هم نبود !!!! یه ای کام بود که کلاهبردار از آب درومد .... الان مفهوم جدیدی گذاشتن به اسم باکس ! یه درگاه (که اون موقع خوابش رو هم نمیدیدیم ایران همچین چیزی داشته باشه ) افتتاح شده به اسم زرین پال ! مثل پی پال یا ایگولد ....

 

خدای من ! چقدر عقب موندیم ! الان دلم هوای اون موقع هارو کرده و دوست دارم دوباره فعالیت کنم ... واسه همین کار یه برنامه هم با VB و SQL Server نوشتم .... ! بماند ! تخصصیش نکنیم ...  

 

یکی یکی سایت هارو معرفی میکنم .... و تاحالا که پرداخت نداشتم .... البته کمتر از یک ماه هست که شروع کردم ولی خوب اگه داشتم میزارم همین جا که ببینید ....