سامسونگ به دنیای کاشی‌های رنگی وارد میشود!

تازه ها

سامسونگ به دنیای کاشی‌های رنگی وارد میشود!

نظرات ()

سامسونگ به دنیای کاشی‌های رنگی با معرفی Cronus، قدم می‌گذارد!

ماه گذشته، یک تلفن هوشمند ویندوز فونی طراحی شده توسط سامسونگ با شماره مدل SGH-I187 و مشخصات نسبتا قدرت‌مند، در آزمون GFXBench پدیدار شد. به‌تازگی هم، Evleaks صحت و سوق وجود این محصول را تایید کرده است. تلفن هوشمند ویندوز فونی تازه سامسونگ، “Cronus” نام دارد.

کِروناس احتمالا به پردازنده دوهسته‌ای کوالکام Snapdragon سری 400 و صفحه نمایش 720*1280 پیکسلی مجهز شده است. تلفن ویندوزی جدید سامسونگ، 1 گیگابایت رم داشته و فضای 8 گیگاباتی داخلی آن، قابل ارتقا است. تلفن هوشمند کِروناس، سیستم عامل ویندوز فون 8 را برروی خود اجرا می‌کند و با توجه به مشخصاتی که دارد، هیچ انتظاری درباره به‌روز شدن آن به به‌روزرسانی GDR3، نداریم!

با خریده شدن نوکیا توسط مایکروسافت، جالب به‌ نظر می‌رسد که سامسونگ همچنان برروی محصولاتی با مدل ATIV و مبتنی بر پلت‌فرم ویندوز فون پافشاری می‌کند و سعی دارد، سهم خود را در بازار ویندوز فون افزایش دهد. با ادغام نوکیا و مایکروسافت، گمان می‌رفت که مایکروسافت ویندوز فون را خصوصی کرده و همانند اپل، حصاری از محدودیت را اطراف خود و سیستم عامل بی نظیرش بکشد! اما گویا این انتظارها غلط از آب درآمده و هر کمپانی که مایل باشد می‌تواند خود را برای همکاری با مایکروسافت و ویندوز فون، آماده نماید و پای به دنیای جدیدی از کاشی‌های رنگی، بگذارد!