پرسش وپاسخ در خصوص هک

تازه ها

پرسش وپاسخ در خصوص هک

نظرات ()

 

 

اگر نشانی آی پی، یک وب سایت یا کامپیوتر را داشته باشیم، می توانیم با استفاده از خدمات رایگان برخی سایت ها، محل تقریبی آن کامپیوتر یا سایت را پیدا کنیم. برای مثال در سایت هایی مانند Geobytes و IP-adress با وارد کردن آی پی یک شخص، می توانید به طور تقریبی محل جغرافیایی وی را پیدا کنید و با وارد کردن آدرس یک سایت، آدرس جغرافیایی هاست(Host)آن را خواهید دید&

 راهنمای استفاده از ست Geobytes

1. با استفاده از یک مرورگر به آدرس http://www.geobytes.com/ بروید/

2. روی گزینهIP Address Locator در ستون سمت چپ کلیک کنید تا سایت نشانی آی پی شما را تعیین و آن را نمایش دهد..

3. در کادری که سمت چپ آن عبارت IP Address to Locate نوشته است،آدرس آی پی کامپیوترتان را می بینید. به جای آدرس آی پی خودتان، آی پی به خصوص یا نام سایتی را که دوست دارید محل آن را بدانید، بنویسید. مراقب باشید نقطه های بین اعداد فراموش نشود..

4. روی دکمه Submit کلیک کنید. سایت به جستجوی محل آی پی یا سایت مورد نظر می پردازد..

5. پس از پایان جستجو منطقه و شهر مورد نظر را در زیر محلی که نشانی آی پی یا سایت را وارد کرده اید.خواهید دید..

 6. حال پایین تر بروید و در محل مورد نظر را روی نقشه هم بینید..

    راهنمای استفاده از سایت IP-adress

1. به آدرس http://www.ip-adress.com/ بروید.

2. روی گزینه IP Tracing در فوتر سایت (پایین و سمت چپ) کلیک کنید..

3. نشانی آی پی یا سایت موردنظر خود را در کادر کنار دکمه Track IP, host or website بنویسید. مراقب باشید نقطه های بین اعداد فراموش نشود. سپس روی آن کلیک کنید تا جستجو شروع شود..

4. در سمت راست نقشه محل تقریبی نمایش داده می شود. با کلیک روی Click for big IP address location image می توانید آدرس را با جزئیات بیشتری ببینید..
  نکته: هنگام استفاده از این سایت ها، به خاطر داشته باشید که هر کسی می تواند با استفاده از برخی نرم افزارها آی پی خود را تغییر دهد. در این صورت محلی که نشان داده می شود، اشتباه خواهد بود. بنابراین نمی‌توان به راحتی به نتایج داده شده اطمینان کرد.

 تعاریف.

IP: نشانی پروتکل اینترنت (Internet Protocol Address) یا به اختصار نشانی آی پی (IP Address) نشانی‌ای است که به هریک از رایانه های متصل به اینترنت اختصاص داده می‌شود. پیام‌هایی که دیگر رایانه‌ها برای این رایانه می‌فرستند با این شماره همراه خواهد بود. (ویکی پدیا http://fa.wikipedia.org/wiki/IP ) در‌واقع ای پی مانند اسم برای انسان‌ها عمل می کند. همانطور که شما با اسم خاص خودتان شناسایی می شوید، کامپیوتر ها هم توسط آی پی شان قابل شناسایی هستند.0شه از طریق برنامه Sub Seven کسی را هک کرد؟!!!
* آیا کسی IP من را بداند می تواند مرا هک کند؟ ؟؟؟
* یکی IP من را دارد و می گوید اگر فلان کار را نکنی مانیتور تو رو می سوزانم آیا میتونه /؟؟
* و ..... تصمیم گرفتم که یک سری از کارها که میشه با داشتن IP انجام داد را برایتان شرح بدم ؟....

** قطع ارتباط شخص با اینترنت :
شما میتوانید با استفاده از برنامه هایی مانند IP Disconnect یا Rocket و دانستن IP شخص مقابل او را از اینترنت بیرون بندازید.

** کند کردن سرعت ارتباط شخص با اینترنت :

با استفاده از برنامه هایی مانند Vai-te-ja-icmp Bomber و... با فرستادن Packet های بسیار در یک زمان سرعت شخص را عملا کاهش دهید ....


** پیدا کردن پورت های باز .>:

وقتی که IP یک فرد را داشته باشید میتوانید با استفاده از برنامه های Port Scanner سیستم شخص مقابل را جستجو کنید و اگر پورت بازی وجود داشت در صورت امکان از آن استفاده کنید


** یافتن تروجان فعال در سیستم مقابل :

خب مانند بالا بعضی از برنامه ها با دادن IP یک دستگاه آن دستگاه را برای تروجان های فعال جستجو می کند و اگر پورت بازی مربوط به یک تروجان را پیدا کند به شما گزارش میدهند ( در بخش آموزش هک توضیح داده شده است)



** اما آیا میتوان با دانستن IP یک شخص با برنامه هایی مانند Sub Seven و.. به سیستم قربانی حمله کرد؟؟


در حالت عادی خیر ، یعنی اینکه برای کار کردن با برنامه های تروجان مانند Sub Seven باید یک Server در سیستم قربانی فعال شود ( فایل سرور فایلی است که با برنامه های تروجان مانند Sub Seven ساخته شده و باید برروی سیستم قربانی اجرا شود و پس از اجرای فایل سرور یک پورت در سیستم قربانی باز میشود که راه نفوذ شخص را باز می کند ) پس در نتیجه اگر قبلا فایل سروری برروی سیستم قربانی باز نشده باشد یا اینکه فایل سرور برروی سیستم او موجود نباشد شما هیچ کاری با برنامه های Trojan نمیتوانید بکنید .


*** چگونه کاری کنیم که هیچ کسی نتواند آسیبی از طریق دانستن IP ما به ما برساند؟ ؟

خب تنها کاری که شما باید انجام بدهید استفاده از یک فایر وال ( دیوار آتش ) Firewall در سیستم خودتان میباشد
این برنامه ها پورتهای باز شما را بسته و شما را در مقابل حمله احتمالی از طریق IP و همچنین دسترسی برنامه های مشکوک را به اینترنت ( برای ارسال یا دریافت اطلاعات ) محدود می کند . برنامه هایی مانند ZoneAlarm یا Tiny Personal Firewall و........