معرفي 8 سايت كاربردي!

تازه ها

معرفي 8 سايت كاربردي!

نظرات ()

معرفی ۸ وب سایت کاربردی که حتما به کارتان می آید!


 امروز تصمیم داریم در بخش معرفی وب سایت های کاربردی، به معرفی چند سرویس دیگر که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است بپردازیم . بنابراین تا انتها با پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، همراه باشید. Dimdim Dimdim یک سرویس برای کنفرانس های تصویری است . شما می توانید از این سایت بدون نیاز ...

 امروز تصمیم داریم در بخش معرفی وب سایت های کاربردی، به معرفی چند سرویس دیگر که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است بپردازیم . بنابراین تا انتها با پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، همراه باشید.

Dimdim

Dimdim یک سرویس برای کنفرانس های تصویری است . شما می توانید از این سایت بدون نیاز به هر گونه نصب برنامه ای متصل شده و با وب کم خود با دیگران صحبت کنید .

Soshiku

این سرویس به عنوان همیاری برای دانش آموزان ودانشجویان برای رسیدگی به تمرینات، تکالیف و پروژه هایشان است. در واقع Soshiku اگر عکس العملی از کاربر محصل خود ندید با ایمیل یا اس ام اس به او هشدار می دهد .

vi.sualize.us

این نرم افزار یک بوک مارک قوی برای حفظ اطلاعات تصویری است . شما می توانید هر آنچه را که دوست دارید ذخیره کنید و دوستانتان با توجه به موضوعاتی که دوست دارید ،برای شما عکس ارسال کنند.

BudURL

اغلب اوقات لینک هایی را که می خواهید از آنها استفاده کنید و یا آن ها را به اشتراک بگذارید لینک هایی بلند و ناخوانا هستند. BudURL به این منظور ایجاد شده که شما هرگونه لینک بلند را به آن بدهید تا لینکتان را به یک آدرس کوچک تبدیل کند و شما در اشتراک گذاری هایتان بهتر عمل کنید .

Smushit

این وب سایت نیز یک سایت مهم برای بهینه سازی تصاویر است که می خواهید آن ها را در وب سایت خود بکار ببرید. با استفاده از Smushit می توانید به راحتی تصاویرتان بدون کمترین افت کیفیت به عکس هایی بهینه و کم حجم تبدیل کنید.

popUri.us

از این وب سایت می توانید برای شناسایی سایت های محبوب استفاده کنید همچنین می توانید میزان رتبه گوگل و الکسای وب سایت ها را به درستی مشاهده کنید.

PDFescape

از این وب سایت می توانید به راحتی و بدون نصب هیچ گونه نرم افزاری از فایل های pdf استفاده کنید . امکان ویرایش فایل های پی دی اف نیز در این سایت فراهم است.

Tatango

این وب سایت نیز مکانی مناسب برای محیط های شغلی است. به این صورت که مدیر یک گروه صدای خود را ضبط می کند و از این طریق صدای خود را در ساعت مشخصی به کاربرانشان ارسال کنند. البته امکان ایجاد هر دو تماس صوتی و متنی فراهم است.


منبع: برسام
--