بخندید تا من ییک چیز دیگه پیدا کنم

تازه ها

بخندید تا من ییک چیز دیگه پیدا کنم

نظرات ()

جملاتی مثل

"قیمت ها مقطوع است" و "تخفیف نداریم"

دیگه کارایی و بازدهی نداره.

امروز رفتم تو ی مغازه،فکر کنین چی نوشته بود

""جون عزیزت چونه نزن"

ببین کار به کجا کشیده آ

.

.

.

ﻻﻯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ٢ ﻣﻴﻠﻴﻤﺘﺮ ﻫﻢ ﺑﺎﺯ ﺑﺎﺷﻪ

ﻣﮕﺲ ﭘﻴﺪﺍﺵ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻭ ﻣﻴﺎﺩ ﺗﻮ ﺧﻮنه

ﻭﻟﻰ ﺍﮔﻪ ۶ ﺗﺎ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻗﺪﻯ ﻫﻢ ﺑﺎﺯ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻪ ﺑﺮﻩ ﺑﻴﺮﻭﻥ

ﻫﻰ ﻣﻴﺮﻩ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺷﻴﺸﻪ!

کثافتِ ﮐﻮﻭﻭﺭ

.

.

.

 

بعضی دخترا هم هستن که

 

کاری به گرمای تابستون و سرمای زمستون ندارن

 

در هر حال چکمه میپوشن

 

اینا باقی مونده ارتش هیتلر هستن در آماده باش کامل به سر می‌برن

.

.

.

ساده لوحا فک میکنن کتاب خریدن اوج روشنفکریه

ولی مرحله ی بالاتری هم هست که کتاب نمیخری

تا به قطع درختان کمک نکرده باشی

ما اونجاییم

.

.

.

از عجایب اینکه :

در ایران کشت چایی 200 سال سابقه داره ولی

گرفتن پول چایی 2000 سال

.

.

.

به طور حتم قضیه از یه جاى آب می‌خوره ،

وگرنه تا حالا از تشنگى هلاک شده بود

.

.

.

تو ایران یه نونى هست به نام نون گندم

که هیچکى تاحالا نخورده فقط دیدن دست مردم