دانلود بازی فوق تخصصی شطرنج 14 deep fritz

تازه ها

دانلود بازی فوق تخصصی شطرنج 14 deep fritz

نظرات ()

طزفداران شطرنج بازی Deep Fritz 14 برای PC را برای شما آماده دانلود کرده ام. این نسخه کاملاست و آموزش نصب بازی Deep Fritz 14 را به همراه کرک فعالسازی و شماره سریال در ادامه برای شما قرار داده ام. بازی Deep Fritz یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین بازی شبیه ساز ورزش شطرنج است، که شما در بازی هم می توانید اصول ، قواعد و ترفندهای بازی شطزنج را یاد بگیرید و هم با بزرگان شطرنج دنیا به مصاف بنشینید و مهارت خود در شطرنج را بسنجید. این بازی یکی از معروفترین بازی های شطرنج جهان است و در سال های گذشته Garry Kasparov شطرنج باز معروف نوتوانست Deep Fritz را شکست دهد و ۲ بر ۳ باخت.
نسخه ۲۰۱۴ بازی Deep Fritz یکی از حرفه ای ترین بازی های شطرنج است و به صورت یک استاد واقعی شما را تربیت می کند و تمام تله ها و ترفندهای بزرگ استادان شطرنج دنیا را به شما یاد می دهید. بازی دارای ویدیوهای آموزشی زیادی در مراحل بازی است، که نگاه کردن و تمرین پس از آن شما را به یک استاد بزرگ شطرنج مبدل می کند. این ویدئوها از اساتیدی مانند Alexei Shirov ، Rustam Kasimdzhanov ، Vladimir Kramnik، Vishy Anand و حتی افسانه مسابقات شطرنج یعنی Garry Kasparov آماده شده اند. شما بازی Deep Fritz 14 را می توانید در حالت آنلاین هم انجام دهید و با این بازی دوستان زیادی از سراسر دنیا برای خود بیابید و حالت آفلاین هم با ابر قدرت deep fritz دست و پنجه نرم می کنید. هم اکنوننسخه کامل بازی شطرنج Deep Fritz 14 را همراه با کرک فعالسازی و شماره سریال را در ادامه مطلب دریافت کنید.
Deep Fritz 14 PC Game


حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

  • ویندوز : (Windows XP (Service Pack 3
  • پردازنده : Pentium III 1 GHz
  • کارت گرافیک: DirectX9 graphics card with 256 MB RAM
  • رم مورد نیاز : ۲GB Ram
  • آداپتور گرافیکی : Direcx v9.0c

تصاویری از محیط بازی :
Deep Fritz 14 PC Game
Deep Fritz 14 PC Game
Deep Fritz 14 PC Game

توجه مهم :عزیزان فایل های فشرده شده توسط گیم دی ال کاملا تست شده اند و اما هنگام استخراج فایل های دانلود اگر با ارور CRC مواجه شدید، به علت اینکه فایل های فشرده ما ۵% ریکاوری دارد، جای نگرانی نیست. برای رفع ارور می توانید از داخل برنامه Winrar فایل های فشرده با زدن گزینه repair تعمیر کنید و بعد اقدام به خارج کردن فایل های تعمیر شده از حالت فشرده نمایید.

  • حجم بازی : ۱٫۶۶ گیگابایت
  • پلتفرم بازی | تاریخ انتشار : ۲۰۱۴/۵/۲۱ | PC
  • منبع : سایت گیم تو دی ال
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود

لینک های مستقیم Deep Fritz 2014



آموزش نصب بازی و کرک کردن :

-ابتدا وارد پوشه در فایل دانلودی بازی شوید و فایل CB-Patch 5.1.exe را به محل نصب بازی یعنی همان C:Program Files (x86)ChessBaseChessProgram14 کپی نمایید و سپس روی فایل CB-Patch 5.1.exe دابل کلیک کنید تا عملیات پچ انجام شود ( البته یادتان باشد، که بازی Deep Fritz کامل بسته شده باشد)،
بعد از پچ کردن بازی ابتدا بازی را کامل ببندید و ارتباط خود را با اینترنت قطع کنید و حالا  وارد مسیر نصب بازی مانند مسیر بالا شوید و روی فایل “ChessBaseAdminTool.exe دابل کلیک کنید تا اجرا شود و گزینه Active Offline را بزنید و با وارد کردن شماره سریال ۴۲TJ4-V3EDM-UNL2R-9E3LG-E6EGL بازی را ریجستر نمایید. آموزش کامل نصب نسخه ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی به زبان انگلیس داخل پوشه کرک در فایل تکست به نام How To Activate.txt توضیح داده شده است.

توجه مهم :پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کنید.

آموزش اعتمادسازی

کرک جداگانه بازی برای کسانی که تنها کرک را میخواهند :

دانلود کرک جداگانه بازی Deep Fritz 14

نرم افزارهای ضروری برای اجرای بدون ارور بازی :

توجه : متصل بودن به اینترنت برای نصب برنامه های زیر لازم است، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب گردد.