نرم افزار netsupport schoolونحوه عملکرد آن

تازه ها

نرم افزار netsupport schoolونحوه عملکرد آن

نظرات ()

نرم افزار  netsupport schoolونحوه عملکرد آن

نرم افزارnetsupport school  از دو بخش اصلی تشکیل شده است.

1.برنامه معلم (teacher):که معمولا بر روی کامپیوتر استاد نصب می شود.

2.برنامه دانش اموز (کاربر یا student):که معمولا روی کامپیوتران  کاربران نصب می شود.

کاربراني که با مديريت شبکه هاي رايانه اي سروکار دارند مطمئنابا ابزارهاي متعددي هم دست و پنچه نرم کرده اند که بتوانند بهترين کارآيي را درسيستم شبکه خود داشته باشند. نرم افزارهاي زيادي هستند که مي توان با کمک گرفتن ازآن ها يک شبکه از رايانه ها را مديريت کرد اما در شبکه هاي رايانه اي هم مانند ديگرموضوعات نرم افزاري نام هايي هستند که نمي توان از آن ها به سادگي عبور کرد ومعمولا کاربران حرفه اي استفاده از آن نرم افزار را به تمامي ابزارهاي موجود ترجيحمي دهند و در مديريت شبکه رايانه ها هم نام NetSupport School Professional هميشهبر سرزبان ها بوده و سال هاست در که کلاس هاي درس ، شبکه هاي کوچک و بزرگ رايانه ،بسياري از کافي نت ها و به طور کلي جاهايي که چند سيستم در کنار هم به عنوان يکشبکه جمع شده باشند مورد استفاده قرار مي گيرد. نرم افزار فوق حرفه اي و بسيار کاملاز امکاناتي که مي توان با استفاده از آن ها به عنوان معلم يا مدير برروي عملکرددانش آموزان يا کلاينت ها مديريتي کامل داشت و عملکرد تمامي آن ها را دائما مورد چکو بازبيني قرار داد.
اين ابزار با داشتن امکاناتي نظير نمايش ميزکار کلاينت ها ،هماهنگي با شبکه هاي رايانه اي با مدل هاي مختلف ، محدود کردن دسترسي کلاينت بهمنابع سيستم و شبکه ، آموزش دادن از طريق شبکه با اين ابزار ، به اشتراک گذارياينترنت و محدودسازي دسترسي به سايت ها و بسياري قابليت هاي ديگر حرفه اي ترينمديران و بزرگترين شبکه هاي رايانه اي را مطمئنا راضي نگه خواهد داشت. بيش از 20هزار شبکه رايانه در سراسر جهان به عنوان مشتري از اين محصول استفاده مي کنند کهاکثر آن ها شبکه هايي با بيش از 100 رايانه هستند.
نسخه کامل NetSupport School Professional را ما براي دانلود قرار داده ايم. هيچ گونه محدوديتي براي تعدادکلاينت ها و دسترسي مدير به آن ها وجود ندارد. تنها کافيست دو نسخه دانش آموز ومعلم برروي سيستم هاي کلاينت و سرور نصب شود تا مدير بتواند کنترل کامل سيستم ها رابه دست بگيرد. واسط کاربري و منوها هم آنقدر واضح و ساده هست که حتي مبتدي ترينکاربران هم بتوانند تنها در طي چند ساعت تمامي آن ها رافرا بگيرند.


قابليت هاي کليدي نرمافزار NetSupport School Professional v10.70 :
- برقراريارتباط در شبکه با انواع اتصالات نظير کابل ، وايرلس و ...
- قابليت چت کردن درمحيط شبکه با هريک از کلاينت ها و معلم
- قابليت درخواست کمک از دبير يا معلم ازسوي دانش آموز
- قابليت به نمايش در آوردن دسکتاپ معلم براي کلاينت ها
- قابليت از دسترس خارج کردن کلاينت ها
- قابليت تعريف کاربر با نام کاربري برايورود به محيط شبکه
- محيط کاربري بسيار زيبا و استفاده بسيار آسان از نرمافزار
- امکان امتحان گرفتن از دانش آموزان در محيط شبکه
- قابليت Transfer کردن اطلاعات در محيط شبکه با سرعتي بسيار مناسب
- قابليت کنترل سيستم رايانه اياز راه دور
- قابليت محدود کردن کلاينت ها نظير استفاده از USB ، و يا درايو هاينوري
- تشکيل گروه هاي مختلف براي اداره کلاس
- در دست گرفتن کلاينت ها تنهابا يک کليک
- تخته وايت برد براي انجام کليه اعمال با قابليت نمايش براي کلاينتها
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 

 طريقه فعالسازي :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را ازحالت فشرده شده خارج نماييد.
- پس از دانلود فايل و خارج کردن آن از حالت فشردهلازم است تا اقدام به نصب نرم افزار کنيد. پس از اجراي فايل Setup از گزينه Register براي فعالسازي نرم افزار اقدام نمائيد.
- حال کيجن موجود را اجرا کردهو اطلاعات درخواستي در گزينه Register را به جز گزينه تاريخ انقضا تکميل نمائيد. )دقت داشته باشيد نبايد کيجن را ببنديد)

- پس از پايان مراحل نصب نرم افزار رااجرا نمائيد. البته لازم است در اين مرحله ارتباطات اينترنتي خود را غير فعال کنيد. برروي OK کليک کنيد تا صفحه جديدي نمايش داده شود. در صفحه جديد کد موجود در قسمت Authentication Code را در کيجن وارد کنيد تا سريالي در قسمت Activation Code ظاهرگردد.
- حالا کافيست سريال توليد شده در قسمت Activation Code را در محل موردنظر که 4 قسمت 4 حرفي مي باشد کپي کرده و برروي دکمه مورد نظر کليک نمائيد تا نرمافزار فعال گردد.

 

MOHSENLOTFI2013@GMAIL.COM