چگونه زبان انگلیسی را خیلی آسان یاد بگیریم؟

تازه ها

چگونه زبان انگلیسی را خیلی آسان یاد بگیریم؟

نظرات ()


چند نکته خیلی مهم در مورد یادگیری مکالمه زبان انگلیسی:

شکی نیست برای اینکه در دنیای امروز در عرصه های گوناگون موفق باشیم و زندگی بهتر و وضع مالی خوبتر داشته باشیم حتما باید زبان انگلیسی را که زبان فناوری و بین المللی است یاد بگیریم.

بخصوص یک وبلاگ نویس و فعال فرهنگی در فضای مجازی برای موفقیت بیشتر در وبلاگ نویسی ضرورت به آموزش زبان و استفاده از منابع سرشار خارجی دارد.

 برای آموزش بهتر و راحت تر زبان، این نکات مهم و خیلی مؤثر را که استفاده شده از یاد آوری آقای میثم همتی با دوستان است نادیده نگیرید که آموزش زبان انگلیسی را حتما برای شما لذت بخش و آسان می کند.


آموزش زبان


1- ژاپنی ها قانونی دارند به نام Kaizen یعنی بهبود مستمر.

این اصل را در یادگیری زبان همیشه حفظ کنید ( پیشرفت اندک اما همیشگی ) من خودم عادت دارم حتی مشخصات  برخی محصولات بهداشتی و خوراکی و... را با دقت می خوانم و مفاهیم آنها را دایما مرور می کنم تا هیج وقت فراموش نشود. گذشته از اینکه برنامه دایمی آموزش و مطالعه برخی مطالب به زبان انگلیسی را دارم....

2- شاید برای شما شگفتی داشته باشد که در یادگیری زبان 80 ٪ انگیزه و هیجان یادگیری مهم است و 20٪ روش یادگیری ومنابع. در یک کاغذ اهداف خود را از آموزش زبان به گونه واضح و جذاب برای یادگیری زبان بنویسید و همواره در دسترس داشته باشید.

انگیزه پایین دلیل اصلی شکست در یادیگیری زبان است. انگیزه آموزش زبان انگلیسی را هر روز بیشتر و قوی تر از دیروز کنید.
ادامه مطلب