اس ام اس عاشقانه و احساسی

تازه ها

اس ام اس عاشقانه و احساسی

نظرات ()

   لحظه هایم مـــال تــو ..

    بـه قیمت صـفر " تومن"

    همین که

    "تـــو" کنـــار "مـن" باشی

    ثروتمـندترین انساـم ..



* * *

آدم ها ... ،

باهــــــم ها و بی هـــــم ها ...

زوج و فــــرد ...

و منـی که انگــــار با پـــلاک  تـــنهــــائی ...

هیچ راهی به محدوده ی زوج و فرد نـدارم...!


* * *



بـی تو

تنهـاییـم را پک می زنم

تـا ریـه هایـم زن� �دگـی را کـم بیـاورد

و شـرعـی ترین خودکـشـی را تجـربـه کنـم !!

 

* * *

همیشه دور نما ها

خواستنی ترند

مثل سراب

مثل فردا

مثل تو . . .


* * *


در انــتظــار هیــچ کــس نــیســتم
اما
هــنوز وقــتی نــویز مــوبایل روی اسپــیکر مــی افتد
دلــم می لرزد
شــاید تـو بــاشی.....!

* * *


روزی که فکــر می کنی یه کسی رو از ته "دِل" دوس داری . . .
هیچ وقت "وِلـــش" نـکن . . .
ممکنه دوباره تــکرار نشه . . .
باید 10 ، 15 سال بُگذره تــا بفهمی همون "یه بـــــــــــار" بوده . . .
که حــالت دیگــه خوب نمیشه . . .
"عشـق" یعنی حــالـت خوب باشه . . .

* * *


مثل نگه داشتن یک بادبادک در باد داشتنت کار دشواری است تو برو من  سر به هوا هم به دنبال تو به باد خواهم رفت ...

* * *


این سكوت سنگین تو

سر به سرم مى گذارد...

ادامه اش بدهى،

عاشق تر مى شوم!!!


* * *


مرا
آنگونه که دوست داری تصور نکن
من سوژه گالری پرتره عکس هایت نیستم
من همینم،بدون فتوشاپ..

* * *


هی نیوتن

تو که دم از جاذبه میزنی

مرا کشف کن

منی که مدام غم ها جذبم میشوند!!!


* * *



چقدر دورتر از احســـآسـم ایستاده ای

آنجا که تــو ایستاده ای

صدای مرا هم نمی شنوی

چه برسد به دلـــتنـگـی ...!!


* * *


من عاشق نیستم!
فقط گاهی .....حرف تو که میشود دلم...
مثل اینکه تب کند
گرم و سرد می شود توی سینه ام چنگ می زند آب می شود


* * *


هروقـت که قهـــر می کنـی با مـن

بیشتـــر حس مجنـــون را درک می کنـــم...


* * *


از جنس کدام نور بودی ستاره من؟
که جسارت با تو بودن در من جنبید؟

و من چه عاشقانه به رویت لبخند زدم
و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی
و این شد
عاشقانه ی آرام "من" و تو"



* * *

داشتـن یه حامـــی ؛
شیرین ترین چیز تو زندگی آدمه !

چه زن باشه ،
چه مرد ....
چه آشنا چه غریبه !
چه خونوادت ؛
چه دوستت .....

کاش یه آدمایی اینو بفهمن ... !!! 



* * *


دلگیـرم از ایــن قابهـای مضحک بــی روح

لبخندهـای خـشک

احوال پـرسـی هـای معمـولـی

چشــمان من

ٺـصـویـری از جـنس نـگاه تو می خواهـد . . .!!


* * *


صدای گــام های تــــــو

ضربــان زندگـی من است

بـا من راه بیا با تو تشنــه ی زنده بودنـم ..