نحوه ساختن پسوورد یاهو

تازه ها

نحوه ساختن پسوورد یاهو

نظرات ()


با سلام به همگی . از دوستان عزیز عذر میخوام که دیر به دیر میام . اما همیشه نظرات را میخونم . دوستان عزیز گاهی در قسمت از من سوالاتی در مورد یاهو می پرسن و ازم میخوان که جواب بدم . اما نه آیدی گذاشتن و نه چیزی ! خب من به کجا جواب بدم . از دوستان خواهش می کنم اگه سوالی دارن به آی دی من پی ام بدن تا در اسرع وقت اگه بلد بودم جواب بدم .اگه هم دوس دارید میتونید منو ادد کنید . اینم آیدی یاهوی من :

myfitness2010@yahoo.com

آموزش ساختن پسوورد یاهوو

جدیدا وقتی واسه آیدی پسوورد میذارید یاهو گیر میده و میگه اشتباهه و قبول نمیکنه .

خیلی راحته . به این نکات دقت کنید :

1 . پسوورد باید 8 کاراکتر به بالا باشد

2 . در عبارت پسوورد از این علامت ها که روی کیبورد هست استفاده شود . مثلا یکی دوتا ستاره ** ##&& !

3 . نکته آخر و مهم تر که جدیدا مورد تاکید قرار گرفته اینه که در عبارت پسوورد حتما یک حرف انگلیسی بزرگ و یه حرف انگلیسی کوچک وجود داشته باشد

ایام سوگواری رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) را خدمت شما عزیزان تسلیت عرض میکنم .

یا حق