نوبخت در خواف

تازه ها

نوبخت در خواف

نظرات ()

هر کس که در چارچوب قانون اساسی فعالیت می کند باید تحت فرمان مقام معظم رهبری حرکت کند

 ????????????????????????????????????

به گزارش منشور خواف ،محمد باقر نوبخت در سفر به شهرستان خواف  در جمع مردم تشیع و تسنن خواف گفت :امروز جهان اسلام بیش از همه نیازمند وحدت و همدلی بین پیروان واقعی  رسول اکرم است برخی افراد چهره ای خشن از جهان اسلام را به چشم وگوش می رسانندو امروز همه ما نیازمند وحدت هستیم و با همدلی و همراهی چهره ی نجیب اسلام را به جهانیان رو کنیم.

 

وی با اشاره به وحدت دینی اظهار داشت: وحدت دینی همچون گذشته مورد ضرورت است چون امروز یک چهره ی خشن و بی رحم از اسلام در حال ارائه شدن است در جلوی چشم انسانها سر انسان هارا می برند و با کمربند انفجاری انسانها را تکه تکه می کنند.

 

سخنگوی دولت یازدهم خاطر نشان کرد: امروز مسلمانان وظیفه دارند تا چهره واقعی و مهربان اسلام را نشان دهند و باید برای دفاع از اسلام واقعی صفوف مان را فشرده تر کنیم.

 

رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور با تاکید بر وحدت داخلی در کشور بیان داشت: همانظور که دین ما در هجمه است کشور ما مورد هجمه است و سالیان متمادی است که ما را تحریم کرده اند و امروز حق فروش بیش از یک  میلیون بشکه نفت را نداریم و قیمت را از ۱۰۸ دلار به ۳۰دلار رساندند گرچه تدبیر دولت باعث شد کمتر لطمه ببینیم ولی وضعیت خاصی ایجاد شده است.

 

محمد باقر نوبخت وحدت را عامل ایستادگی در برابر ابر قدرت ها دانست و افزود:برای اینکه بتوانیم در برابر ابر قدرت ها بایستیم باید وحدت خود را حفظ کنیم و هر کسی  در هر نام که در چارچوب قانون اساسی فعالیت می کند باید تحت رهبری مقام معظم رهبری حرکت کند و راهی جز وحدت و همدلی و هم زبانی وجود ندارد.

 

سخنگوی دولت یازدهم در پایان گفت: تمام دشمنان در کنار هم قرار گرفته اند تا ملت ما را به زانو در آورند ولی در مقابل وحدت ما نا توان شده اند.