گزینه های انتهایی محیط "پست مطلب جدید"

تازه ها

گزینه های انتهایی محیط "پست مطلب جدید"

نظرات ()

در زیر قسمت "پست مطلب جدید" یک سری گزینه مشاهده میکنین که من در اینجا توضیح میدم:

گزینه های انتهایی

ثبت موقت و عدم نمایش در وبلاگ:

بعضی وقتها شما شروع به نوشتن یک پست جدید میکنین، اما اون رو در طی چند مرحله تکمیل میکنین، با استفاده از این گزینه می تونین پست مطلب رو به تاخیر بیندازین و بعد از تکمیل، در وبلاگ خودتون ثبت نهایی کنین. من خودم از این گزینه زیاد استفاده میکنم.

درج ادامه مطلب:

خیلی وقتها پیش میاد که شما مطلب دلخواهتون بیش از اندازه طولانی هست و یا اینکه از تعدادی عکس استفاده میکنین که میخاین از شلوغ شدن صفحه اول وبلاگ، و در نتیجه افت سرعت لود شدن جلوگیری کنین، در این مواقع این گزینه به کمک شما خواهد اومد. با کلیک بر روی این گزینه، یک محیط درج پست وبلاگ، درست همانند همون محیط بالایی به نمایش در خواهد اومد.

برچسب ها:

از برچسب ها برای راهنمایی موتورهای جست و جو استفاده می شود. این برچسب و درج اون ها باعث میشه که شانس این که مطالب شما، در جست و جوهای کاربران اینترنتی قرار بگیره، بیشتر بشه. فقط کافیه موس رو روی این گزینه نگه دارین و یا بر روی اون کلیک کنین.

انتخاب موضوع:

با استفاده از این گزینه می توانید موضوعی رو برای مطلبتون انتخاب کنین. البته باید قبلا برای وبلاگتون موضوع تعریف کرده باشین. برای این منظور می تونین از گزینه های پنل سمت راست وبلاگ استفاده کنین.

نحوه نظر دهی:

در این قسمت می توانید نحوه نظردهی یا همون کامنت گذاری برای مطالبتون رو مدیریت کنین. حتی میشه نظر دهی رو کاملا غیرفعال کرد.

تاریخ و زمان:

در این قسمت تاریخ و زمان درج پست رو می توانید مدیریت کنین، که البته توصیه میکنم خیلی بهش کاری نداشته باشین. البته در این قسمت یک گزینه مهم وجود داره که با تیک دار کردن اون، مطلب شما کاملا بالای مطالب دیگر شما قرار می گیرد. که بهش پست ثابت گفته میشه. در حالت عادی تمام پست های جدید شما در بالا قرار میگیره اما با استفاده از این گزینه می توانید برای مطالب خودتون استثنا قائل بشین.

ایجاد رمز:

در این قسمت هم می توانید برای مطالب خودتون رمز بگذارین تا از دید عمومی جلوگیری کرده باشین. رمز رو باید به صورت خصوصی به بینندگان وبلاگتون بدین.