عده ای برای خدشه دار نمودن شورای نگهبان کاندید شدند

تازه ها

عده ای برای خدشه دار نمودن شورای نگهبان کاندید شدند

نظرات ()

به گزارش منشور خواف ،حجه الاسلام حسن رمضانپور امام جمعه شهرستان خواف در خطبه های این هفته نماز جمعه  با اشاره به نامه رئیس جمهور به مقام معظم رهبری  وپاسخ این نامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری چقدر می گویند مراقب نفوذ دشمن باشید و فرجام را بهتر باید واقف باشیم.

 

امام جمعه خواف  با اشاره به تذکرات مفام معظم رهبری در پاسخ به نامه ریاست جمهوری افزود:باید مراقب بود که طرف مقابل به تعهدات خود به طور کامل  انجام دهد و حل مشکلات اقتصادی  کشور و اینکه خیلی می گویند اگر برجام انجام شود مردم ایران هی مشکلی ندارند اشتباه است را که ۲۰ درصد مشکلات مردم در خصوص تحریم بوده و ۸۰ درصد مشکلات مردم به خاطر سوء مدیریت مسئولین بوده است.
حجه الاسلام رمضانپور تصریح کرد:برای پول های بلوکه شده که می خواهند آزاد شودنباید روی آنها مدیریت شود و نبایداز روی  احساسات هزینه شود و باید برنامه داشت و برای ملت سرمایه گذاری شود .

 

امام جمعه خواف در خصوص دست یافتن به دانش هسته ای بیان داشت: ۴ دانشمند هسته ای خودر ا در این راه از دست دادیم این افراد سرمایه بزرگی برای ملت ایران بودند و برای برجام خیلی از حقوق خود دست کشیدیم .

 

خطیب نماز جمعه خواف اضافه کرد : در نخستین روز برجام تحریم های جدیدی  به بهانه موشک ها و نقض حقوق بشر و امروز هم به بهانه رد صلاحیت یک عده ای که هدفمند  آمده بودند تا شورا ی نگهبان را متهم کنند .

 

حجه الاسلام حسن رمضانپور اذعان داشت : امام راحل برای در خصوص شورای نگهبان می فرمایند من صددر صد با این شورا را  موافق هستم و باید برای همیشه باشد عده ای برای خدشه دار کردن شورای نگهبان  آمدند و حال این ها با این بهانه دارند ما را تحریم می کنند شورای نگهبان وظیفه دارد طبق قانون عمل کند.

 

حجه الاسلام رمضانپور خطاب به کاندیدا ی رد صلاحیت شده ابرازداشت : خواهر وبرادر که رد صلاحیت شدی مگر شما برای صندلی قوه مجریه وبرای قانون گذاری می خواستی بنشینی حال درخواست دادی که خلاف قانون عمل شود.

 

امام جمعه خواف گفت: ازهمه دست اندرکاران انتخابات درخواست می شود تا افراد شایسه ولایق وکسانی که  از کشور مواظبت می کنند در راس تصمیم گیری قرار بگیرند.

انتهای پیام