خبر هايي جديد از بارسلونا

تازه ها

خبر هايي جديد از بارسلونا

نظرات ()

بارسلونا در خبر‌ها

اخبار مرتبط با بارسلونا

خراردو مارتینو : فابرگاس باید وضعیت خود را مشخص کند

یکشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ساعت ۱۴:۴۰ — واحد مرکزی خبر

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بر ماندن هافبک اسپانیایی در این تیم تاکید کرد اما گفت باشگاه به زودی وضعیت وی را مشخص می کند.

به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، خراردو مارتینو گفت باقی ماندن سسک فابرگاس از اولویت های او در بارسا است.
تاتا گفت :« این سسک است که باید هرچه سریعتر تصمیم خود را بگیرد.من مدت زیادی نیست که با او کار کرده ام و شناخت زیادی از او ندارم.اما او یکی از بهترین بازیکن تیم است و ماندن او برای من ضرورت دارد.اما در مورد تعیین وضعیت آینده فابرگاس دخالت نمی کنم.»
باشگاه منچستریونایتد خواهان خرید فابرگاس است.این بازیکن قبلا در تیم آرسنال عضویت داشت.

  • سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بر ماندن هافبک اسپانیایی در این تیم تاکید کرد اما گفت باشگاه به زودی وضعیت وی را مشخص می کند. به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، خراردو مارتینو گفت باقی ماندن سسک فابرگاس از اولویت های او در بارسا است.تاتا گفت :« این سسک است که باید هرچه سریعتر تصمیم خود را بگیرد.من مدت زیادی نیست که با او کار کرده ام و شناخت زیادی از او ندارم.اما او یکی از بهترین بازیکن تیم است و ماندن او برای من ضرورت دارد.اما در مورد تعیین وضعیت آینده فابرگاس دخالت نمی کنم.»باشگاه منچستریونایتد خواهان خرید فابرگاس است.این بازیکن قبلا در تیم آرسنال عضویت داشت.
  • عکس الان زمان آن است که متحدتر از همیشه باشیم. بازیکنان تیم و هواداران باید در طول این فصل دست در دست هم بدهند.اگر درکنار هم باشیم، بر همه سختی‌ها غلبه خواهیم کرد. در حالی که این روزها آبی اناری‌ها در تور تابستانی شان در قاره آسیا به سرمی برند،کارلس پویول کاپیتان باتجربه بارسلونا همراه با کاروان این تیم به تور آسیایی نرفته است. او در حالی برای بازیابی هرچه سریعتر در بارسلونا مانده که روند بهبود زانوی راستش با سرعت خوبی در جریان است و حالا برای بازگشت هرچه سریعتر به میادین ورزشی در بارسلونا تمریناتش را دنبال خواهد کرد.در جریان معارفه تیم این فصل بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ و قبل از آغاز مصاف دو تیم بارسلونا و سانتوس در جام خوان گامپر، کارلس پویول به عنوان کاپیتان تیم و جراردو مارتینو، سرمربی جدید و آرژانتینی تیم برای دقایقی با هواداران صحبت کردند. پویول در صحبت هایش گفت:« شب بخیر و مرسی که به اینجا آمدید. الان زمان آن است که متحدتر از همیشه باشیم. بازیکنان تیم و هواداران باید در طول این فصل دست در دست هم بدهند...