اولين مرکز آموزشي و توانبخشي معلولين ذهني زير ۱۵ سال خواف افتتاح شد

تازه ها

اولين مرکز آموزشي و توانبخشي معلولين ذهني زير ۱۵ سال خواف افتتاح شد

نظرات ()

اولين مرکز آموزشي و توانبخشي معلولين ذهني زير ۱۵ سال خواف افتتاح شد

به گزارش منشور خواف ، در سومین روز دهه مبارک فجر اولین مرکز توانبخشی و آموزش معلولین ذهنی زیر۱۵سال طلوع شهرستان خواف جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.
علی ابراهیم بای رئیس اداره بهزیستی  خواف در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت:این مرکز که به همت بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیون تومان دائر گردیده در حال حاضر در بخش های روانشناسی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، اتاق بازی و بچه های بیش فعال آماده خدمات رسانی به شهروندان می باشد.

وی افزود:افتتاح چنین مراکزی را در سطح شهرستان مایه خیر و برکت برای بهزیستی و جامعه هدف و معلولین عنوان نموده و با اشاره به نیاز شهرستان با توجه به آمار جمعیتی و اقشار آسیب پذیر خواستارهمکاری هرچه بیشترمتخصصین و خیرین در جهت راه اندازی هرچه بیشتر اینگونه مراکزشد.

رئیس اداره بهزیستی خواف بیان کرد:با افتتاح این مرکزروزانه به ۵۰ نفر از معلولین دارای معلولیت ذهنی زیر ۱۵ سال خدمات آموزشی و توانبخشی ارائه می شود

 

رئيس اداره بهزيستي شهرستان خواف  با تقدير از همکاران مرکز طلوع ، افتتاح چنين مراکزي را در سطح شهرستان مايه خير و برکت براي بهزيستي و جامعه هدف و معلولين عنوان نموده و با اشاره به نياز شهرستان با توجه به آمار جمعيتي و اقشار آسيب پذير خواستارهمکاري هرچه بيشترمتخصصين و خيرين در جهت راه اندازي  هرچه بيشتر اينگونه  مراکز شد.