جایگزین هایی برای اپلیکیشن ویچت Wechat

تازه ها

جایگزین هایی برای اپلیکیشن ویچت Wechat

نظرات ()

خوب با فیلتر شدن اپلیکیشن ویچت، هنوز خیلی ها توی شوک موندن. برای خیلی ها این سوال پیش اومده که دلیل اصلی این اقدام چی بوده؟ برای بعضی ها هم مهم نیست دلیلش چی بوده، اونا فقط دنبال یک جاگزین برای ویچت هستند تا بتونن کار سابق را ادامه بدهند. اگه جزو دسته ی اول هستید، بهتره یک سری به سایت هایی مثل www.jadi.net و یا www.zoomit.ir بزنید تا قضیه براتون روشن بشه. و اما اگه جزو دسته ی دوم هستید، این مقاله را تا آخر بخونید!

نکته 1: همه میدونیم که اگه برنامه ای را همه نداشته باشن و روی گوشی های مختلف نصب نشه، عملا به درد نمیخوره. پس لیستی که در ادامه می بینید، برنامه هایی هستند که روی سیستم عامل های iOS اپل و َandroid قابل نصب هستند. دوستان وین فونی هم احتمالا چند تایشان را در استور مایکروسافت پیدا خواهند کرد. همچنین میتونید سری هم به این فروم بزنید تا با نظرات دیگران درباره این برنامه ها هم آشنا بشید!

1-     Line

2-    Viber: البته این برنامه هم در لیست سیاه قرار گرفته و به زودی فیلتر میشه!

3-     Whatsapp

4-     Tango

5-     CoCoVoice

6-    Kik

7-     Hike

8-    MiTalk

9-     QQ

10-Text +

11- IM +

 از میان موارد بالا، پیشنهاد میشه از Tango یا MiTalk و یا CoCo Voice استفاده کنید.

نکته 2: حتما به دوستانتون هم اطلاع رسانی کنید که سراغ یک برنامه ی یکسان بروند تا مجبور نباشید در برنامه های مختلف دنبال اکانتشان بگردید!

نکته 3: برنامه های پیشنهادی گیکستان، کاربرد و عملکردی شبیه ویچت دارند. پس از این لحاظ فرق خاصی وجود نداره.

نکته 4: برنامه دیالوگ شرکت GLX، همون فارسی شده ی ویچت هستش و جالبه که چرا ویچت فیلتر میشه، اما دیالوگ نه! دیگه خودتون قضاوت کنید از این قضیه چی دستگیرتون میشه؟!

نکته 5: گیکستان در قبال استفاده نادرست برخی افراد از برنامه های فوق، مسئولیتی را قبول نمی کند. همه میدونن که کاربرد اصلی ویچت در دوستیابی دختر و پسر بوده. این را هم میدونیم که بعضیا از راه این برنامه به روابط جن*سی رسیده اند. ولی دلیل نمیشه همه را اینطور ببینیم، مثلا خودم از راه این برنامه با دوستان قدیمم چت میکردم و خیلی هم لذت میبردم.

نکته 6: در استفاده از برنامه های بالا حتما حواستون باشه که از بسته های اینترنتی استفاده کنید! با توجه به آنلاین بودن دایمی شما، حجم زیادی دیتا رد و بدل میشه و شارژتون را خیلی زود تموم میکنه. در صورت امکان از فایروال هایی استفاده کنید که برای GPRS/EDGE محدودیت ترافیکی لحاظ کنند.