نرم افزار جدید

تازه ها

نرم افزار جدید

نظرات ()

Critical Missions-SPACE یک بازی اکشن آندروید اول شخص می باشد که نسخه جدیدی از آن با نام Space منتشر شده است ! در این بازی آندروید زیبا شما در نقش یک مامور برای اهداف خاسی به فضا فرستاده شده اید و باید کسانی را که به شما دستور داده می شود به قتل برسانید . بازی دارای دو حالت آنلاین و تک نفره می باشد . در بخش آنلاین بازی می توانید به سه صورت مختلف : مسابقه مرگ ، کشتار موجودات فضایی و مبارزه برای بقا به بازی بپردازید ! بازی از محیط ۳ بعدی زیبا و گرافیک بالایی برخوردار می باشد.

 

Critical-Missions-SPACE

 


ادامه ي مطلب »

نام انیمیشنResident Evil-Damnation – اهریمن درون: نفرین ابدی

ژانر: انیمیشن، اکشن، ترسناک

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم: ۶۸۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان انیمیشن : نیروهای ویژه برای بررسی صحت و سقم اخبار استفاده از سلاح های بیوارگانیک به کشوری در اروپای شرقی نفوذ می کنند ولی بلافاصله پس از نفوذ ایشان دستور عقب نشینی صادر می شود و …

Resident-Evil-Damnation


ادامه ي مطلب »

!Bird Zapper در حقیقت یک بازی آندروید بسیار سرگرم کننده ، ساده و زیبا می باشد . در بازی شکار پرندگان، تنها باید با تشخیص پرندگان هم شکل و یکسان و کشیدن یک خط بروی پرنده های یکسان و همسایه ی هم ، امتیاز بگیرید . البته این تنها در مراحل نخستین بازی می باشد . در مراحل بالاتر ، پرندگان به ظاهر های بسیار نزدیک به هم نمایان میشوند ولی درصورتی که آنها را اشتباه انتخاب کنید ، بازی را خواهید باخت . جهت دانلود این بازی آندرویدی زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Bird-Zapper!

 


ادامه ي مطلب »

Incredible Mixed Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند.

 

Incredible-Mixed-Wallpapers

 


ادامه ي مطلب »

بازی کامپیوتری The Last Days – آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیمی بپردازید . شما مدت طولانی است که به مرخصی نرفته اید و برای رفع خستگی به Bahamas می روید ، شهری ساحلی و زیبا که در حال غواصی ، چیزهای عجیبی را پیدا می کنید و داستان بازی آغاز می شود . جهت دانلود این بازی کامپیوتر زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

The-Last-Days

 


ادامه ي مطلب »

نرم افزار Cool Burning Studio یکی از کاملترین نرم افزارهایست که می تواند امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن ها بتوانند به سادگی کار رایت برروی انواع لوح های فشرده را به شکل های مختلف انجام دهند. این ابزار ساده اما غنی از امکاناتی که لازم است تا به وسیله آن ها خواسته های متعددی را مرتفع ساخت از انواع سی دی ها و دی وی دی ها  و حتی نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray به طور کامل پشتیبانی کرده و می توان با استفاده از آن کار رایت را به شکل های مختلفی که از گذشته هم سراغ داشتیم انجام داد. قابلیت رایت به صورت وی سی دی و یا رایت دی وی دی برای نمایش در انواع پلیرهای خانگی یکی از مهم ترین قابلیت های کلیدی این ابزار را تشکیل می دهند. امکان تهیه ایمیج از دیسک ها با قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت های مختلف و همچنین رایت آن ها از روی هارددیسک برروی انواع لوح های فشرده ، پشتیبانی از انواع فرمت های چندرسانه ای ، امکان ساخت اسلایدشو از تصاویر از دیگر امکانات Cool Burning Studio محسوب می شود. با این که امکانات بسیاری دارد اما از حجم بسیار مناسب تری هم بهره می برد. این نرم افزار برای آن دسته از کاربرانی که بیشتر به نرم افزارهای ساده علاقه دارند و می پسندد که به جای نرم افزارهای حجیم از ابزارهای کم حجمی استفاده کنند که به راحتی خواسته هایشان را مرتفع می سازد Cool Burning Studio می توان یکی از بهترین گزینه ها باشد.

 

1224482363-1


ادامه ي مطلب »

Smash Cops Heat نام بازی اکشن و مهیج تعقیب و گریز پلیس و کوبیدن ماشین هاست که ابتدا برای سیستم عامل iOS آیفون و سپس برای اندروید عرضه شد. این بازی مهارت های رانندگی شما را به چالش می کشد و شما را با انواع ماشین های سبک و سنگین پلیس وارد تعقیب و گریزی مهیج در خیابان های شهر می کند. شما باید با تعقیب و ضربه زدن به ماشین های در حال فرار سارقین، تبهکاران و جنایت کاران، آنها را از دور خارج کنید. گاهی هم این قضیه برعکس است و تبهکاران به دنبال شما می افتند و قصد نابودی تان را می کنند. جهت دانلود این بازی آندروید تعقیب و گریز پلیس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Smash-Cops-Heat

 


ادامه ي مطلب »

SomNote  یک نرم افزار آندروید یادداشت برداری ساده و اما بسیار کاربری است که به شما در یادداشت برداری امور روزانه بسیار کمک می کند. به کمک این برنامه می توانید ایده هایی که در ذهن دارید را به سرعت یادداشت نمایید و نیز امور روزانه خود را نوشته تا در زمان مورد نظر به آن دسترسی داشته باشید.SomNote  یادداشت های شما را دسته بندی می کند و برای هر دسته یک رنگ را در نظر می گیرید تا بتوانید به راحتی به برنامه های یادداشت شده خود رجوع نمایید. همچنین می توانید موارد یادداشت شده را به آسانی از طریق پیامک و یا ایمیل برای دیگران ارسال نمایید. ضمنا ویجت این نرم افزار امکان دسترسی سریع به برنامه را فراهم می کند.

 

SomNote-v1.1.9

 


ادامه ي مطلب »
  • موضوع : مستند  

  • تاریخ ارسال : ۱ م مرداد ۱۳۹۲
  • 681 بازدید

نام مستند:  A New Age Of Exploration

سال انتشار: ۲۰۱۳

زبان: انگلیسی

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم: ۴۱۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان مستند A New Age Of Exploration : با وجود اینکه گونه های انسانی حدود ۶۰هزار سال پیش افریقا را ترک کرده بودند، ضرورت چیزی که برای کشف سرزمین ها و فرصت های جدید شناخته شده است و رفتن در ورای آن دیده می شود. چیزی که فرهنگ بشریت را شکل داده است. در این مستند به بررسی روح ناآرام انسان ها پرداخته می شود، مرزهای جدیدی از زندگی در مقیاس میکروسکوپی مورد بررسی قرار می گیرد و … جهت