نرم افزار جدید

تازه ها

نرم افزار جدید

نظرات ()

بازی اندروید MIDTOWN CRAZY RACE PRO : یک مسابقه ۳ بعدی جنون برانگیز و پرهیجان در شهر می باشد. یکی از هفت اتومبیل متنوع را می توانید انتخاب کنید و به بازی بپردازید. دارای ۵۰ سطح رقابتی ، قابلیت بازی چند نفره ، دو حالت مسابقه بر اساس زمان و یا در برابر اتومبیل های دیگر و همچنین حالت های شب و روز می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 MIDTOWN-CRAZY-RACE-PRO


ادامه ي مطلب »

بازی آندروید شاتل فضایی F-SIM Space shuttle : شبیه سازی بسیار واقع گرایانه از شاتل فضایی برای اندروید می باشد. پرواز ، هدایت و فرود با شاتل فضایی با جزئیات و دقتی بی سابقه شبیه سازی است. به دور زمین پرواز کنید و در پایگاه فضایی جان اف کندی یا پایگاه نیروی هوایی ادواردز فرود آیید . پس از فرود ، می توانید پرواز خود را از دیدگاه های مختلف با replay تماشا نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

F-SIM-Space-shuttle


ادامه ي مطلب »

بازی کامپیوتری Motor Rock :  موتور راک یکی از سری بازی های سبک اکشن و مسابقه ایاست که توسط Yard Team طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی None آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بار دیگر یک مسابقه ایزومتریک دیوانه وار با یک موسیقی خیره کننده پا به دنیای بازی ها گذاشته است . موتور راک آمده است تا روح و گیم پلی بهترین بازی های مسابقه دهه ۹۰ را بار دیگر بازسازی کند . در این بازی شما باید یکی از وسایل نقلیه را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از فرصت های تاکتیکی جدید و با تکیه بر مهارت خود , راه خود را از طریق مسیرهای دشوار کهکشان ها ادامه دهید . ۵ نماینده از ۵ سیاره مختلف در این مسابقات شرکت می کنند که تمامی وسایل نقلیه آنها تا دندان مسلح بوده و هر کدام دارای سلا حا و زره پوش های منحصر به فرد می باشند . هرچه بیشتر به پیش می روید می توانید سلاح های مخفی را باز کرده و توانایی های خود را ارتقا بخشید . بازی این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره و یا چندنفره و به صورت شبکه ای با یکدیگر به بازی بپردازید.

 Motor-Rock


ادامه ي مطلب »

دانلود بازی کامپیوتری The Walking Dead Season 2 Episode 1 : این بازی در ژانر ماجراجوییقرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

 

The-Walking-Dead-Season-2-Episode-1


ادامه ي مطلب »

بازی کامپیوتری Dementium II HD : یک بازسازی از بازی Dementium II است که برنده جوایز مختلف شده بود، این نسخه گیم پلی کلاسیک بازی را حفظ کرده اما جزئیات گرافیکی ، نورپردازی ها و کنترل بازی آپدیت و به روز شده است، Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، حالا شما باید با حیولاها و موجودات ترسناکی که هر کدام با هم متفاوت هستند و نیازمند استراتژی مخصوص برای نابود هستند مبارزه کنید.

 

 Dementium-II-HD


ادامه ي مطلب »
  • موضوع : مستند  

  • تاریخ ارسال : ۶ م دی ۱۳۹۲
  • 31 بازدید

مستند سفرهای فضایی Space Voyages 2013

۴ قسمت جداگانه با کیفیت خوب PDTV

در چهار قسمت مستند Space Voyages 2013 با دستگاه های پیشرفته ناسا که با آن انسان را به فضا می فرستند آشنا خواهید شد. پس از ٣٠ سال تلاش ناسا سفینه می سازد تا بتواند فضانوردانش را به ماه و سرانجام مریخ بفرستد. داستان اصلی این مستند درباره سفینه های فضایی و نحوه کار کارشناس فنی  از آزمایش کنندگان راکت در میسیسیپی تا تولید کنندگان کپسول در فلوریدا ناسا می باشد. هم اکنون می توانید مستند سفرهای فضایی را به طور رایگان از دانلود۰۰۹۸ دریافت نمائید.

 Space-Voyages-2013


ادامه ي مطلب »

این نسخه، نیاز به اصل بازی نداشته و دانلود همین نسخه برای اجرای بازی کافی است.

دانلود بازی کامپیوتری Total War ROME II Caesar in Gaul : در این افزونه بازی جنگ ژولیوس سزار را در برابر قبایل Gallic Arverni, Germanic Suebi, Belgic Nervii و Rome است و بازیکن میتواند از بین چهار جناح, قدرت مورد نظر خود را انتخاب کند. در Total War ROME II Caesar in Gaul مناطق و استان های بیشتر و یک سری از ژنرال معروف و دولتمردان از تاریخ وابسته به انتخاب جناح شما به بازی اضافه میشوند. گرافیک این بازی در مقایسه با بازی های استراتژی اصلا قابل مقایسه نیست چراکه این بازی از همه ی لحاظ بصورت واقعی ساخته شده و از موتور گرافیکی قدرتمندی بهرمند است.

 

Total-War-ROME-II-Caesar-in-Gaul


ادامه ي مطلب »

نرم افزار مخفی سازی فایل ها و پوشه ها WinMend Folder Hidden : نرم افزاری رایگان و در عین حال قدرتمند در زمینه مخفی سازی و پنهان کردن فایل ها و پوشه ها برروی هارد دیسک ویندوز و انواعحافظه های قابل حمل نظیر usb دیسک ها می باشد. بنابراین این نرم افزار علاوه براینکه میتواند فایل ها و پوشه های مورد نظر کاربر را برروی هارد دیسک ویندوز سیستمش مخفی سازی ، میتواند فایل و فولدرهای موجود برروی حافظه usb را مخفی سازد. برای مخفی بودن پوشه ها در هر حالتی نیازی نیست که نرم افزار WinMend Folder Hidden برروی تمام سیستم ها نصب باشد و وفتی پوشه یا فایلی مخفی شد ، برروی تمامی سیستم ها مخفی خواهد بود. لازم به ذکر است حتی اگر ویندوز نیز تغییر یابد و یا اطلاعات کلی هارد دیسک برروی هارد دیسک دیگری کپی شود و ویندوز نیز تغییر یابد ، بازهم فایل ها همچنان مخفی خواهند بود. برای مخفی کردن اطلاعات کافی است وارد نرم افزار شوید و فرایند را انجام دهید. برای ورود به نرم افزار باید پسورد داشته باشید که ان پسورد را در هنگام راه اندازی نرم افزار بایستی خودتان وارد نمایید. بنابراین در انتخاب پسورد دقت کنید تا آن را فراموش ننمایید. نرم افزار به وسیله آن پسورد از خود محافظت کرد و برای انجام تمام فرایندها نظیر نمایان سازی یا مخفی سازی پوشه ها یا تغییرتنظیمات یا حذف نرم افزار به پسورد نیاز خواهید داشت.

 

WinMend-Folder-Hidden


ادامه ي مطلب »

نرم افزار تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer : نرم افزاری برای علاقمندان به شخصی سازی و زیباسازی ویندوز می باشد. توسط Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ فولدرها و پوشه های خود را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورد. این فرایند به وسیله ویندوزممکن است و امکان وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ “زرد” پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط نرم افزار Folder Colorizer کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز ۸ رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار ، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک ، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتواند رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود.

 

Folder-Colorizer


ادامه ي مطلب »