نرم افزار جدید

تازه ها

نرم افزار جدید

نظرات ()

افزایش سرعت کپی و مدیریت کپی WinMend File Copy : نرم افزاری عالی و مهم برای مدیریت انجام امور copy و cut در ویندوز می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند تا ۳ برابر سرعت کپی و کات را در ویندوز افزایش دهد دارای قابلیت های است که مشکلات و دردسرهای رایج در هنگام کپی را از بین خواهد برد. همانطور که میدانید اگر در هنگام فرایند copy و cut خطایی رخ دهد ، نظیر تکراری بودن فایل یا در حال استفاده بودن فایل توسط نرم افزار ثانویه ، فرایند کپی مختل خواهد شد و حتماً بایستی در پشت سیستم حاضر باشید تا مشکل را رفع نمایید و این مسئله برای انجام کپی های با حجم سنگین مسلماً دردساز و وقت گیر خواهد بود. ولی این نرم افزار با داشتن ۳ حالت برای انجام کپی میتواند مشکل شما را حل کند. حالت اولیه skip کردن فایل های تکراری است که به صورت خودکار از آنها خواهد گذشت، حالت دوم overwrite کردن فایل ها و جایگزین کردنشان می باشد  و حالت سوم overwrite با نام جدید می باشد. همچنین برای وجود خطاها نیز نرم افزار از فایل های دارای خطا عبور می کند ولی آنها را در لیستی قرار خواهد داد تا کاربر با بررسی مشکل و مسئله بعداً نسبت به کپی آنها اقدام کند. تمامی این قابلیت ها در کنار افزایش سرعت کپی تا ۳ برابر میتواند نرم افزار WinMend File Copy بسیار کارآمد سازد.

 

WinMend-File-Copy


ادامه ي مطلب »

حرفه ای ترین نرم افزار برای ساخت اسلایدشو ProShow Gold : این نرم افزار هرآنچه یک برای ساخت یک اسلایدشو و درواقع کلیپ نیاز دارید را در اختیارتان قرار میدهد. مسلما یکی از اولین نیازها برایساخت اسلایدشو ، افکت های بصری زیبا و متنوع است. افکت برای ویدیو و برای عکس ها که هنگام تغییر عکس صحنه ای دیدنی را رقم میزنند. این نرم افزار دارای بیش ۵۵۰ عدد افکت برای عکس ها و ویدیوها می باشد. امکان ویرایش عکس و ویدیو در همان لحظه ساخت اسلایدشو نیز یکی دیگر از امکانات بی نظیر نرم افزار محسوب می شود. میتوانید در همان لحظه عکس ها را ویرایش کنید و همچنین قرمزی چشم چهره ها را از بین ببرید و در مورد ویدیوها نیز میتوان قسمت های زائد را برید و دیگر قابلیت های ریز دیگر در زمینه ویرایش فیلم و عکس. اضافه کردن متن و موزیک به اسلایدشو نیز مسلما از قابلیت های Photodex ProShow Gold محسوب می شود. میتوان برای هراسلاید یک متن اختصاصی قرار داد و زمان نمایش آن را تنظیم کرد و میتوان برای صحنه های مختلف موزیک های دلخواه انتخاب کرد و زمان موزیک را نیز تنظیم نمود. بعد ساخت اسلایدشو میتوان آن را با فرمت ویدیو ذخیره کرد و یا اینکه روی دی وی دی به صورت ویدیو رایت نمود و در هنگام رایت برای دی وی دی مربوطه منو زیبا ساخت. اسلایدشو ساخته شده میتواند با کیفیت HD و ۱۰۸۰p ذخیره شود. برای امکانات جزئی تر شما را دعوت به مطالعه قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب می نماییم. قابلیت های کلیدی نرم افزار Photodex ProShow Gold: – تنظیم زمان برای هراسلاید – امکان اختصاص افکت های جداگانه برای هر عکس و ویدیو – امکان قرار دادن موزیک به تعداد دلخواه برای اسلاید های متفاوت – پیش نمایش اسلاید انتخاب شده روی ویدیو و عکس مربوطه – ساخت اسلایدشو با عکس ، موزیک و ویدیوهای شما – دارای بیش از ۵۵۰ افکت برای عکس و ویدیو – ویرایش عکس نظیر crop کردن ، حذف قرمزی چشم ، تغییر سایز و تنظیم رنگ و… – ویرایش ویدیو نظیر بریدن قسمت های زائد و کروپ کردن – زوم کردن و چرخش اسلاید به دستور شما – ذخیره اسلایدشو ساخته شده با فرمت ویدیو و کیفیت hd روی کامپیوتر – رایت اسلایدشو ساخته شده روی دی وی دی به صورت معمولی و کیفیت hd و یا blu-ray – امکان ساخت منو برای دی وی دی در حال رایت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸  و…

 ProShow-Gold


ادامه ي مطلب »
  • موضوع : مستند  

  • تاریخ ارسال : ۵ م دی ۱۳۹۲
  • 610 بازدید

قسمت پنجم اضافه شد.

مستند How Its Made Dream Cars 

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۲ دقیقه

حجم: ۵۹۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زبان: انگلیسی

خلاصه مستند How Its Made Dream Cars  :عنوان مجموعه مستندی فوق العاده در مورد فرآیند جذاب تولید ابرخودروهای امروزی است . در این مجموعه با چگونگی ساخت بهترین اتومبیل ها از مراحل اولیه تولید تا محصول نهایی همراه می شویم . این مجموعه محصول شبکه Science است که با محتوایی جذاب و آموزنده در سال ۲۰۱۳ تولید شده است . اگر شما از علاقمندان اتومبیل های امروزی هستید و آشنایی با روند تولید این اتومبیل ها برایتان جذاب است ، این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید.

 

How-Its-Made-Dream-Cars


ادامه ي مطلب »

کتاب راز یکی از پرفروش ترین کتاب ها در دنیا می باشد که توسط نویسنده روندا بایرن (Rhonda Byrne) نوشته شده است. کتاب راز که مستندی به همین نام هم وجود دارد، به اهمیت قانون نیروی جاذبه در یاری رساندن به انسان برای رسیدن به آرزوهایش می پردازد. باور و اعتقاد به قانون جاذبه به ما می گوید که چیزی به نام سرنوشت وجود ندارد و همه امور و اتفاقات زندگی انسان تحت کنترل ذهن میباشد .جهت دانلود کتاب راز بصورت PDF به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

دانلود کتاب راز


ادامه ي مطلب »
  • موضوع : فونت  

  • تاریخ ارسال : ۴ م دی ۱۳۹۲
  • 253 بازدید

فونت نستعلیق یا Iran Nastaliq فونت فارسی میباشد که به صورت استاندارد یونیکد طراحی شده است و می توان از آن در تمامی نرم افزارهایی که یونیکد را پشتیبانی میکنند مانند (اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت آفیس، اتوکد، فتوشاپ خاور میانه و …) همانند دیگر فونت های فارسی به راحتی استفاده نمود. دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی کشور با هدف تقویت حضور خط فارسی در عرصه های بین المللی و نگارش رایانه ای و به پاس داشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه ای را در قالب طرح تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) به شرکت های رایانه ای پیشنهاد داد و شرکت داده ورزان هامون مجری پیاده سازی و تولید فونت نستعلیق در محیط های عمومی تولید متن شد. خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده سازی در محیط های تولید متن مشکلات بسیاری در بر دارد و ترکیب های ممکن، تنوع را بی شمار می کند.

دکتر بهروز مینایی – معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی، با اشاره به بکارگیری ابزار مناسب برای ساخت فونت و بهره گیری از مشاوره اساتید مجرب و تکنیک های ابداعی در این پروژه گفت: کارهای زیادی برای افزایش زیبایی نمایش خط نستعلیق روی صفحه نمایش انجام شده است. در این راه رایانه به عنوان یک ابزار، بخشی از بار تولید را بر دوش داشته است و بخش اعظم کار ساخت ترکیبات هنری خط نستعلیق را کارشناسان خط نستعلیق به عهده داشته اند. وی همچنین تاکید کرد: دبیرخانه با عرضه آزاد، گام نخست را در عرضه فونت نستعلیق یونیکد بر داشته است، امید است ارائه نظرها و جمع آوری انتقاد و پیشنهادها و اعمال دیدگاه ها مراتب ارتقاء و پیشرفت و فراگیر شدن عرضه خط فارسی به زبان نستعلیق میان دوست داران ترویج خط و زبان فارسی در محیط رایانه فراهم شود. جهت دانلود فونت فارسی نستعلیق به ادامه مطلب ازدانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

فونت نستعلیق


ادامه ي مطلب »

بازی اندروید Ratchet and Clank-BTN : در این بازی کلاسیک و اکشن پرهیجان با عوامل شیطانی وندرا و نفتین به مبارزه بپردازید و آنها را نابود کنبد. در حالی که از خطرات اطراف اجتناب میکنید ، به جمع آوری پیچ و مهره بپردازید که برای ارتقاء سلاح چرخ ضامن دار و زره پوش می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

  Ratchet-and-Clank-BTN


ادامه ي مطلب »

بازی اندروید شبیه ساز ساخت و ساز Construction Simulator 2014 : آیا می خواهید با ماشین آلات سنگین به ساخت و ساز خانه ها و ساختمان های صنعتی بپردازید؟ کنترل ۱۴ ماشین ساخت و ساز را میتوانید در این بازی با گرافیک ۳D و کیفیت بالا به دست بگیرید. به ساختن مشغول شوید و از ۳۰۰ ماموریت و بیش از ۲۰ ساعت گیم پلی سرگرم کننده لذت ببرید. آیا میتوانید شرکت ساختمانی کوچک تان را به بزرگترین گروه املاک و مستغلات تبدیل کنید؟ برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Construction-Simulator


ادامه ي مطلب »

بازی آندروید The Lawless : یک بازی تیراندازی اول شخص در جهان تاریک و خشن غرب قدیمی است. سرعت و دقت شما در کشتن اهداف منجر به کسب امتیاز بیشتر می شود. شما در نقش یک مرد دل شکسته و عصبانی هستید که تنها یک فکر در ذهن دارد ، گرفتن انتقام! به او کمک کنید انتقام برادرش را از جنایتکارانی که وحشیانه او را به قتل رساندند ، بگیرد. قانون را در سبک خود اجرا کنید! دشمنان خود را با روش های گوناگون با سیستم هدف گیری دقیق بازی نابود کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

The-Lawless


ادامه ي مطلب »

بازی آندروید Colossatron : این بازی اکشن و مهیج توسط سازندگان FRUIT NINJA و JETPACK JOYRIDE طراحی شده است. این بازی داستان بزرگترین و قدرتمند ترین جنگ علیه بشریت و شما در نقش آدم های بد می باشید. با کنترل یک دستگاه رباتیک غول پیکر در میان شهر عبور کنید و با مهیب ترین سلاح ها به مبارزه بپردازید . هدف شما نابودی همه چیز است. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Colossatron