نرم افزار جدید

تازه ها

نرم افزار جدید

نظرات ()

۳D Tiles Parallax یک والپیپر ۳ بعدی زیبا می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . این والپیپرمتحرک نمایی از کاشی های مختلف و رنگارنگ می باشد که در حال حرکت می باشند و افکت های به کار رفته در آن ها منظره زیبایی را در هوم اسکرین گوشی شما تشکیل می دهند . همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت شخصی سازی برنامه رنگ کاشی ها ، سرعت حرکت و ارتفاع آن ها را به دلخواه خود تغییر دهید . جهت دانلود این لایو والپیپر آندروید و مشاهده تصاویر بیشتر از محیط آن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..

 

3D-Tiles-Parallax-Pro-v0.9

 


ادامه ي مطلب »

Fresh RAM نرم افزار بهینه سازی حافظه رم : همانطور که می دانیم حافظه RAM یکی از اجزای اصلی سیستم رایانه ای است که عدم وجود آن برابر با عدم اجرای یک سیستم رایانه ای است، RAM نوعی از حافظه است که برای اجرای هرنوع نرم افزار ، بازی و یا سیستم عامل به آن احتیاج داشته و نیز افزایش حافظه RAM در بیشتر مواقع باعث افزیش سرعت دسترسی به فایل ها و به طور کلی افزایش سرعت سیستم می گردد ، چون سرعت دسترسی افزایش می یابد. این امر به این دلیل به وجود می آید که سرعت پردازشی CPU و درگاه های آن به مراتب بیشتر است و همین عامل باعث می شود که با افزایش حافظه RAM چون مقدار فضا افزایش می یابد به نظر برسد که سرعت سیستم افزایش یافته است. گاهی می توان بابهینه سازی حافظه RAM توسط نرم افزارهای مختلف تا حدود زیادی کارآیی سیستم را بهبود بخشید. نرم افزار Fresh RAM نیز نمونه ای از این ابزارها نیز می باشد؛ این نرم افزار که دائما حافظه RAM را مورد بازبینی قرار می دهد باعث خواهد شد تا با انجام یک سری کارهای خاص نظیر بهینه سازی نرم افزارها و فایل های در حال اجرا سرعت دسترسی به داده ها افزایش یابد و در حقیقت باعث افزایش کارآیی سیستم رایانه ای خواهد شد. Fresh RAM که از محیط کاربری ساده ای بهره می برد به صورت یک نمودار گراف مانند تغییرات آنی RAM را نشان می دهد و همین امر کمک می کند تا کاربران مدیریت کامل و البته آسان برروی بخش حافظه تصادفی سیستم خود داشته باشد. یکی از قابلیت های این نرم افزار امکان بهینه سازی سیستم به صورت اتوماتیک است که کمک زیادی در افزایش کارآیی سیستم خواهد کرد.

 

Fresh-RAM


ادامه ي مطلب »

Destroy Gunners یک بازی اکشن و زیبا می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا شما کنترل یک ربات را بر عهده خواهید که تا دندان مسلح است و باید اهدافی که در هر مرحله به شما داده می شود را در کمترین زمان ممکن نابود سازید و آسیب کمتری ببینید ! بازی از محیط ۳ بعدی و گرافیک بالایی برخوردار می باشد . یکی از نکات قابل توجه در مورد این بازی صداگذاری فوق العاده آن می باشد . برای دانلود بازی و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Destroy-Gunners-SP-v1.22

 


ادامه ي مطلب »

Caribbean Islands 3D Screensaver نام اسکرین سیور فوق العاده جالب و جذابی است که یک محیط طبیعی زیبا و سرشار از رنگ های شاد درهم ریخته را به تصویر می کشد. دریاچه ای کوچک با انواع ماهی ها و آب زلال و شفاف که در آن ماهی های رنگارنگ و انواع گیاهان و جلبک ها دیده می شوند. در کنار این دریاچه کوچک کلبه هایی ساده هم شکل گرفته که به زیبایی این اسکرین سیور کمک زیادی می کند. این محافظ صفحه نمایش محیطی کاملا سه بعدی دارد و بی شک در این نوع اسکرین سیورها کم نظیر است.Caribbean Islands 3D Screensaver از موزیک دلنشین هم بهره می برد که در طول اجرای اسکرین سیور با هماهنگی خاصی نسبت به تصاویر پخش و اجرا می شود. سرعت اجرای این محافظ صفحه نمایش با توجه به حجم آن بسیار مناسب است . جهت دانلود Screensaver به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

mahu95


ادامه ي مطلب »

Critical Missions-SPACE یک بازی اکشن آندروید اول شخص می باشد که نسخه جدیدی از آن با نام Space منتشر شده است ! در این بازی آندروید زیبا شما در نقش یک مامور برای اهداف خاسی به فضا فرستاده شده اید و باید کسانی را که به شما دستور داده می شود به قتل برسانید . بازی دارای دو حالت آنلاین و تک نفره می باشد . در بخش آنلاین بازی می توانید به سه صورت مختلف : مسابقه مرگ ، کشتار موجودات فضایی و مبارزه برای بقا به بازی بپردازید ! بازی از محیط ۳ بعدی زیبا و گرافیک بالایی برخوردار می باشد.

 

Critical-Missions-SPACE

 


ادامه ي مطلب »

نام انیمیشنResident Evil-Damnation – اهریمن درون: نفرین ابدی

ژانر: انیمیشن، اکشن، ترسناک

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم: ۶۸۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان انیمیشن : نیروهای ویژه برای بررسی صحت و سقم اخبار استفاده از سلاح های بیوارگانیک به کشوری در اروپای شرقی نفوذ می کنند ولی بلافاصله پس از نفوذ ایشان دستور عقب نشینی صادر می شود و …

Resident-Evil-Damnation


ادامه ي مطلب »

!Bird Zapper در حقیقت یک بازی آندروید بسیار سرگرم کننده ، ساده و زیبا می باشد . در بازی شکار پرندگان، تنها باید با تشخیص پرندگان هم شکل و یکسان و کشیدن یک خط بروی پرنده های یکسان و همسایه ی هم ، امتیاز بگیرید . البته این تنها در مراحل نخستین بازی می باشد . در مراحل بالاتر ، پرندگان به ظاهر های بسیار نزدیک به هم نمایان میشوند ولی درصورتی که آنها را اشتباه انتخاب کنید ، بازی را خواهید باخت . جهت دانلود این بازی آندرویدی زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Bird-Zapper!

 


ادامه ي مطلب »

Incredible Mixed Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند.

 

Incredible-Mixed-Wallpapers

 


ادامه ي مطلب »

بازی کامپیوتری The Last Days – آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیم