نرم افزار جدید

تازه ها

نرم افزار جدید

نظرات ()

Smash Cops Heat نام بازی اکشن و مهیج تعقیب و گریز پلیس و کوبیدن ماشین هاست که ابتدا برای سیستم عامل iOS آیفون و سپس برای اندروید عرضه شد. این بازی مهارت های رانندگی شما را به چالش می کشد و شما را با انواع ماشین های سبک و سنگین پلیس وارد تعقیب و گریزی مهیج در خیابان های شهر می کند. شما باید با تعقیب و ضربه زدن به ماشین های در حال فرار سارقین، تبهکاران و جنایت کاران، آنها را از دور خارج کنید. گاهی هم این قضیه برعکس است و تبهکاران به دنبال شما می افتند و قصد نابودی تان را می کنند. جهت دانلود این بازی آندروید تعقیب و گریز پلیس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Smash-Cops-Heat

 


ادامه ي مطلب »

SomNote  یک نرم افزار آندروید یادداشت برداری ساده و اما بسیار کاربری است که به شما در یادداشت برداری امور روزانه بسیار کمک می کند. به کمک این برنامه می توانید ایده هایی که در ذهن دارید را به سرعت یادداشت نمایید و نیز امور روزانه خود را نوشته تا در زمان مورد نظر به آن دسترسی داشته باشید.SomNote  یادداشت های شما را دسته بندی می کند و برای هر دسته یک رنگ را در نظر می گیرید تا بتوانید به راحتی به برنامه های یادداشت شده خود رجوع نمایید. همچنین می توانید موارد یادداشت شده را به آسانی از طریق پیامک و یا ایمیل برای دیگران ارسال نمایید. ضمنا ویجت این نرم افزار امکان دسترسی سریع به برنامه را فراهم می کند.

 

SomNote-v1.1.9

 


ادامه ي مطلب »
  • موضوع : مستند  

  • تاریخ ارسال : ۱ م مرداد ۱۳۹۲
  • 683 بازدید

نام مستند:  A New Age Of Exploration

سال انتشار: ۲۰۱۳

زبان: انگلیسی

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم: ۴۱۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان مستند A New Age Of Exploration : با وجود اینکه گونه های انسانی حدود ۶۰هزار سال پیش افریقا را ترک کرده بودند، ضرورت چیزی که برای کشف سرزمین ها و فرصت های جدید شناخته شده است و رفتن در ورای آن دیده می شود. چیزی که فرهنگ بشریت را شکل داده است. در این مستند به بررسی روح ناآرام انسان ها پرداخته می شود، مرزهای جدیدی از زندگی در مقیاس میکروسکوپی مورد بررسی قرار می گیرد و … جهت دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

A-New-Age-Of-Exploration-45


ادامه ي مطلب »

Momonga Pinball Adventures یک بازی آندروید فوق العاده زیبا و هیجان انگیز با گرافیک بالا و محیط زیبا می باشد که تازه منتشر شده است . در این بازی آندروید زیبا شما باید به عنوان قهرمان بازی با دشمنان مبارزه نمایید و از جهان پر پیچ خم بازی عبور کنید . این بازی با داشتن گیم پلی هیجان انگیز و گرافیک منحصر به فرد یکی از بهترین بازی ها در سبک خود می باشد . جهت مشاهده تصاویر بیشتر از محیط بازی و همچنین دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Momonga-Pinball-Adventures-v1.1.0

 


ادامه ي مطلب »

با لایو والپیپر آندروید Hot Air Balloon 3d Wallpaper به  تماشای بالنی رنگارنگ در هوم اسکریناندروید خود بپردازید. لایو والپیپر با بهره گیری از پردازش گرافیکی OPEN GL 2.0 می تواند بالن هایی را در نمایی نزدیک و جزئیاتی واقع گرایانه به نمایش بگذارد. وضعیت جوی پیوسته در حال تغییر است و برای تغییر آب و هوا نیازی نیست به تنظیمات مراجعه نمایید. فقط کافیست با لمس آسمان، آب و هوا را از صاف و آفتابی به طوفانی تغییر دهید. به علت استفاده از منابع سیستمی پایین، میزان باتری مصرف شده توسط لایو والپیپرپایین تر از حد انتظار است. جهت دانلود لایو والپیپر بالن به ادامه مطلب از سایت دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

 Hot-Air-Balloon-3d-Wallpaper-v1.0

 


ادامه ي مطلب »

نرم افزار حرفه ای ساخت دی وی دی فیلم MAGIX Movies on DVD v8.0.2.0 : امروزه با پیشرفت تکنولوژی های مختلف در عرصه رایانه ها و مخصوصا صوت و تصویر و افزایش سطح دسترسی افراد به انواع سیستم های چند رسانه ای دیجیتالی و با پیشرفت ابزارهای مختلفی که برای ذخیره اطلاعات وجود دارد ، همه می توانند تا حدودی با این گونه وسایل سخت افزاری و نرم افزار آشنا باشند. سال هاست که دی وی دی ها توانسته اند به عنوان یکی از رایج ترین حافظه های سبک و قابل حمل خود را مطرح سازند تا کاربران بتوانند به وسیله این لوح های چند گرمی هزاران مگابایت اطلاعات را به شکل های مختلف نگهداری کنند ، با توجه به این که امروزه بسیاری از خانواده ها دوربین های مختلف فیلمبرداری دیجیتالی را در اختیار دارند و یا با کارت های TV اقدام به ضبط لحظه های مختلف فیلم ها را می نمایند. استفاده از دی وی دی ها برای ذخیره این گونه فایل های مالتی مدیا با توجه به قابلیت هایی که دارد بیشتر حس می شوند. هارد دیسک ها بیشتر در معرض خطر هستند و به همین جهت هم افراد دی وی دی ها را برهرنوع حافظه ی دیگری ترجیح می دهند چراکه در همه جا هم می توان به سادگی بازخوانی اطلاعات را از آن ها انجام داد.حال برای آن که هریک از ما بتوانیم چنین فایل های صوتی و تصویری چند رسانه ای را با بهترین کیفیت ممکن به همراه منوهایی جذاب به همان شکلی که از فیلم های دی وی دی سراغ داریم، طراحی نمائیم می بایست از نرم افزارهایی در این زمینه استفاده کنیم. شرکت MAGIX نرم افزاری در این زمینه در اختیار کاربران قرار می دهد که Movies on DVD نام دارد. این ابزار بسیار قدرتمند که از واسط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسندی نیز بهره می برد قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری را دارا بوده و می تواند در سه مرحله بسته به سلیقه کاربر جذاب ترین دی وی دی فیلم را همراه با منوهای اینتراکتیو خلق نماید. Movies on DVD که امکان ویرایش فیلم های مختلف با پسوندها و کیفیت های مختلف را نیز دارد طوری طراحی شده که به کاربران امکان ساخت منو برای دی وی دی ها را به شکلی بسیار ساده و آسان می دهد؛ منوهایی که در سه مرحله ساده طراحی می شوند بسیار حرفه ای خواهند بود به طوری که اگرفردی این دی وی دی را ببیند مطمئنا از این همه کارآیی و جذابیت متعجب خواهد شد. رایت دی وی دی هم در Movies on DVD امکان پذیر خواهد بود و پس از پایان کار طراحی و ویرایش کاربر می تواند با قراردادن دی وی دی خام به سادگی و تنها با یک کلیک اقدام به رایت دی وی دی کند. از قابلیت های مهم این ابزار هم می توان به سازگاری با نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray ها ، هماهنگی خاص به سایت Youtube.com ، امکان خلق منوهای انیمیشنی برای لوح های Blu-ray و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

 

MAGIX-Movies-on-DVD


ادامه ي مطلب »

Mazement یک بازی آندرویدی ۳ بعدی زیبا می باشد که در آن به عنوان یک توپ در مسیر های مارپیچ و پر پیچ خم قرار خواهید گرفت . بازی دارای گرافیک زیبایی می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد ، در این بازی شما باید برای هدایت توپ شیب زمین را کنترل کنید و مسیر خود را ادامه دهید . بازی دارای ۳۰ مرحله زیبا و چالش برانگیز می باشد که در هر مرحله با دشمنان و مارپیچ های متفاوتی مواجه خواهید شد . جهتدانلود بازی آندروید  و مشاهده تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

Mazement-v1.1.1151

 


ادامه ي مطلب »

Grunge Cards Mix : وکتورهای بسیار زیبا و کاربردی و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت AI که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت TiFF که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Grunge-Cards-Mix

 


ادامه ي مطلب »

نرم افزار تبدیل تصاویر به فایل های اتوکد Img2Cad v7.0 : شاید شما هم از آن دسته از کاربرانی باشید که با نرم افزارهای نقشه کشی سرو کار دارید و یا حداقل برای یکبار هم شده باشد که بخواهید یک تصویر و یا نقشه تهیه کنید. از آنجائی که کار با نرم افزارهایی همچون اتوکد بسیار مشکل و طراحی این تصاویر نیاز به تخصص دارد، مشکل است که شما بتوانید به راحتی چنین طرحهایی را طراحی کنید. ساده ترین راه برای کاربرانی که نه تخصص دارند و نه در زمینه اتوکد آموزشی دیده اند استفاده از نرم افزار ساده و کم حجمImg2Cad است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تصاویر خودتان را به نقشه و فایلهای برداری تبدیل کنید و نتیجه کار خودتان را به فایلهای برداری با پسوندهای معروف DXF, HPGL, WMF, EMF و غیره تب