نرم افزار جدید

تازه ها

نرم افزار جدید

نظرات ()

DriverEasy Professional نرم افزاری حرفه ای است که برای مدیریت درایورهای سخت افزاریسیستم طراحی گردیده است و توانایی شناسایی ، بروز رسانی و بک آپ از درایورها را دارد . اگر زمانی درایورهای سیستم شما به هر دلیلی از دست رفتند جای نگرانی نیست چراکه با این نرم افزار شما به بزرگترین بانک اطلاعاتی درایورها وصل شده و میتوانید درایور خود را به آسانی نصب کنید. سهولت کار با این نرم افزار با دارا بودن ویژگی های مدیریت قوی میتواند نظر شما را جلب کند. نرم افزار DriverEasy Professional بصورت خودکار درایورهای از دست رفته شما را جستجو کرده و آن ها را نصب میکند. همچنین شما میتوانید درایورهای مورد نیاز را بصورت جداگانه دانلود کنید. به روز نگه داشتن همه درایورها و پشتیبانی از درایورهای کارت گرافیک,صدا,مادربرد,مودم,کنترل بازی و … از قابلیت های این نرم افزار است. اگر شما کارت گرافیک خود را تغییر داده اید امکان دارد ویندوز از درایور قبلی استفاده کند که این کار ممکن است به سخت افزار شما فشار بیاورد. در واقعDriverEasy    به شما کمک میکند تا درایورهای بی مورد را به راحتی از سیستم حذف کنید.با یک کلیک سخت افزار سیستم خود را اسکن کرده و درایورهای آن ها را به آخرین نسخه ارتقا دهید. جهت دانلود این نرم افزار کابردی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

DriverEasy-Professional-4.5.2


ادامه ي مطلب »

در بازی آندروید Fruits’n Goblins شما باید با پرتاب کردن گابلین ها میوه ها را جمع آوری کنید . این بازی شباهت زیادی به بازی PinBall دارد . شما باید ان ها را طوری شوت کنید که بتوانند میوه های بیشتری را جمع آوری کنند . شما می توانید با کمبو ها امتیاز خود را افزایش دهید . در این نسخه از بازی تمامی مراحل باز می باشند و تمام امکانات بازی بی نهایت می باشد . جهت مشاهده تصاویر بیشتر از محیط این بازی آندروید ودانلود آن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..

 

Fruits’n-Goblins-v1.1

 


ادامه ي مطلب »

دانلود نرم افزار جستجو و حذف فایل های تکراری ویندوز IDM UltraFinder 13.10.26 :اگر میخواهید با سرعت بالا به جستجو در کامپوتر خود بپردازید و یا اطلاعات و فایل های مشابه را شناسایی و حذف نمایید پیشنهاد ما به شما نرم افزار محبوب و قدرتمند IDM UltraFinder است. جستجوگر موجود در ویندوز همواره دارای محدودیت هایی می باشد که فرایند جستجو را کند و یا کم اثر می نماید.ولی نرم افزار IDM Ultra Finder با بهره گیری از موتور جستجوی قدرتمند و حرفه ای بدون اعمال هیچ محدودیتی فرایند جستجو در ویندوز ، شبکه ها و ریموت ها را انجام می دهد.به کمک این محصوب فرایند یافتن متن ها ، اطلاعات ، فایل ها و یا هر چیز تکراری در سیستم به چند ثانیه کاهش می یابد. اطلاعات در هر نقطه از کامپوتر که باشند یافته خواهند شد. از ویژگی های مهم نرم افزار IDM Ultra Finder این است که به کاربر این توانایی را میدهد تا در صورت وجود فایل های تکراری در سیستم به راحتی اقدام به حذف آنها نماید. جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

IDM-UltraFinder

 


ادامه ي مطلب »

آیا شما هم از استفاده کنندگان نرم افزار WhatsApp بصورت دائم هستید؟ WhatStat این امکان را برای شما فراهم میکند که بدانید با چه کسانی بیشترین گفتگو را داشتید و یا در چه تاریخی بیشترین گفتگو و کلی گزارش دیگر برای شما تهیه میکند. جهت دانلود این نرم افزار آندروید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

whatstat

 


ادامه ي مطلب »

vTask Studio نرم افزار اتوماسیون برای ویندوز مایکروسافت است که میتواند هر قسمتی از کامپیوتر شما را کنترل کند. کنترل کردن ماوس، کیبورد، و دیگر برنامه ها، بدون نیاز به برنامه نویسی از ویژگی های ایننرم افزار است.vTask Studio تمام ویژگی های مورد نیاز برای اتوماسیون کردن سیستم شما را داراست,پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن,مدیریت برنامه های راه اندازی، عملیات ماوس، و حلقه ها و… از ویژگی های دیگر این نرم افزار است و همچنین ویژگی های دیگری هم برای اتوماسیون پیشرفته وجود دارد.شما به راحتی می توانید فرمت مبتنی بر متن XML را که دارای مرحله امنیتی بالایی هستند یا نیاز به باینری اختصاصی هستند را با هر ویرایشگر را تغییر دهید و یا از آن ها در اتوماسیون بهره ببرید.

 

vTask-Studio-7.84

 


ادامه ي مطلب »

Storm Sniper Killer Showdown یک بازی اکشن و زیبا می باشد که برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا شما در نقش یک تک تیر انداز حرفه ای باید در هر مرحله اهداف خاصی را دنبال کنید و آن ها را به قتل برسانید . این بازی از دیدگاه اول شخص می باشد و از صداگذاری و گرافیک بالایی برخوردار می باشد . افکت های به کار رفته در بازی بسیار زیبا می باشند گویی که هنگام درگیری با دشمنان خود را در آن محیط می یابید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی آندروید ی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

Storm-Sniper-Killer-Showdown

 


ادامه ي مطلب »

مرورگر اینترنت اکسپلورر Internet Explorer امروزه حجم وسیعی از کاربران اینترنتی را تحت پوشش خود قرار داده است. این مرورگر شاید تنها مرورگری بود که بدون مشکل نصب در دسترس کاربران ویندوز بود و توانست به یکی از فراگیر ترین مرورگر های وب تبدیل شود که البته طرفداران خود را دارد.طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند.در نسخه ی جدید این مرورگر بسیاری از ناسازگاری ها رفع شده اند و به طور کامل از HTML5 و همهٔ انتخاب‌ گرهای CSS3، متغییرهای مرزبندی با انحنا از CSS3، جاوا اسکریپت و شتاب‌ دهنده سخت‌افزاری از طریق Direct 2D و DirectWrite پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به سازگاری با اکثر دانلود منیجر ها مانند آی دی ام و فلش گت، سازگاری کامل با وبسایت های تحت PHP، افزایش سرعت در بارگذاری صفحات وب، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب یا Tabbed Browsing اشاره کرد. امروز برای شما ورژن های جدید و مختلف این مرورگر را آماده دانلود کرده ایم.  همینک می توانید آخرین ورژن های نرم افزار اینترنت اکسپلورر را از وب سایت دانلود۰۰۹۸، دانلود و استفاده کنید .

 

 Internet-Explorer

 


ادامه ي مطلب »

نرم افزار زیباسازی محیط ویندوز Vienna Dock v2.0 : ویندوز ایکس پی از سال ۲۰۰۲ و از زمانی که عرضه شد توانست محبوبیتی فوق العاده ای میان کاربران پیدا کرد. اما در سال های اول زیبایی این ویندوز بسیار به چشم می آمد. به طبع پس از گذشت زمانی کاربران از محیط ساده و یکنواخت آن خسته می شوند.پس چاره کار چیست ؟ نمی شود ویندوز ایکس پی را به همین سادگی ترک کردو به ویندوز دیگری کوچ کرد!  یکی از راه هایی که می توان هم ویندوز ایکس پی را حفظ کرد و هم زیبایی آن را افزایش داد نصب نرم افزارهایی است که به محیط کار این ویندوز زیبایی دوچندانی می افزایند. یکی از این نرم افزار که قصد معرفی به شما را داریم Vienna Dock نام دارد. ابزاری بسیار ساده و کم حجم که پس از نصب آن می توانید تمامی آیکن های داخل دسکتاپ خود را پاک کرده و فقط از دایره ی مرکزی این برنامه برای یافتن هدف خود استفاده کنید. همانطور که در تصاویری از برنامه مشاهده می کنید این نرم افزار به صورت سه دایره در کنار هم قرار گرفته است دایره کوچک سمت چپ پنلی برای دستیابی به منوهای نظیر Reset ، Shut Down و … است. دایره کوچک سمت راست به منظور دستیابی سریع به سایت های معروف نظیر Yahoo ، Google و MSN و بالاخره دایره مرکزی که نسبت به دو دایره دیگر بزرگتر است از چهار قسمت تشکیل شده است. جهت مشاهده ادامه توضیحات و لینک دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

img-launchers-vienna-dock-2


ادامه ي مطلب »

نام انیمیشنIvan the Incredible

ژانر: 

الکسا