نرم افزار جدید

تازه ها

نرم افزار جدید

نظرات ()

بازی آندروید Bounty Arms یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های سیستم عامل IOS می باشد که اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است . این بازی با داشتن محیط کاملا ۳ بعدی و گرافیک خیره کننده بدون شک یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید نیز به حساب می آید . در این بازی می توانید یکی از دو شخصیت Drake Mass و یا Flux Helix را انتخاب نمایید و ماموریت خود را به اتمام برسانید . برای دانلود بازی و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

Bounty-Arms-v1.0

 


ادامه ي مطلب »

Tenorshare Android Data Recovery نرم افزاری بسیار مفید برای ریکاوری ( بازیابی ) اطلاعاتآندروید است ، با کمک گرفتن از این نرم افزار شما به راحتی و تنها با متصل کردن گوشی به کامپیوتر قادر خواهید بود تا گوشی خودتان را اسکن کرده و تمامی اطلاعات از دست رفته از قبیل فیلم ها , موزیک ها , تصاویر , بازی ها , اسناد و… را بازیابی نمایید.تمامی این فرایند ها بدون آنکه کوچکترین نقص و ایرادی در فایلهای شما بوجود آید انجام می پذیرد. نرم افزار Tenorshare Android Data Recovery از موتور جستجوگر قدرتمندی بهره گیری می نماید و با سرعت بسیار بالایی گوشی شما را اسکن می کند و فایلهای حذف شده از روی حافظه موبایل و یا کارت های SD برای شما بازیابی کند. از دیگر توانایی های این نرم افزاربازیابی اسناد از دست داده شده و آرشیو های ذخیره شده بر روی تلفن های آندروید , توانایی پشتیبانی از تمامی مدل های گوشی های اندروید , تنها یک کلیک برای اسکن تمام اطلاعات از دست رفته مانند عکس، فیلم، فایل صوتی، و غیره , پیش نمایش عکس های بازیابی شده در کیفیت اصلی , بازیابی اطلاعات بصورت دسته بندی شده , اتصال تنها بوسیله کابل USB و سازگاری با گوشی های HTC، سامسونگ، موتورولا، ال جی و … است .

 

Tenorshare-Android-Data-Recovery

 


ادامه ي مطلب »

FontCreator نرم افزار یست که به شما این توانایی را خواهد داد تا به کمک آن اقدام به ساخت و ویرایش فونت های TrueType و OpenType نمایید. این نرم افزار که به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای گرافیست ها و متخصصین تایپوگرافی شناخته می شود دارای رابط کاربری ساده ای است که باعث شده تا نرم افزار FontCreator حتی کاربران مبتدی را قادر به ساخت و ویرایش فونت نماید. در جدیدترن نسخه نرم افزار FontCreator ویژگی هایی برای فونت ها به وجود آمده تا شما کاربران قادر باشید به راحتی کیفیت فونت های خود را بهبود ببخشید .همینطور ابزارهایی در جهت ساده کردن فرایند کار و افزایش سرعت در فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار اضافه گردیده.فرایند ایجاد تغییر و بهبود اسکریپ ها به شما این اجازه را می دهد تا هزاران کاراکتر را طی چند ثانیه ایجاد کنید .

 

High-Logic-FontCreator-Professional

 


ادامه ي مطلب »

نرم افزار بالابردن سرعت دانلود تورنت uTorrent Turbo Accelerator : این نرم افزار را می توان یک برنامه بسیار عالی و کاربردی در زمینه ی افزایش سرعت دانلود از تورنت معرفی نمود ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Accelerator این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، این نرم افزار با استفاده از حداکثر پنهای باند شما سرعت دانلود را افزایش داده و موجب می شود که فایل ها با سرعت بیشتری دانلود شوند بنابراین شما می توانید با نصب این نرم افزار از سرعت بالای دانلود فایل ها در سرورهای مختلف تورنت لذت ببرید.

 

22-uTorrent-Turbo-Accelerat


ادامه ي مطلب »

در بازی آندروید Dragons’ Journey اژدها در راه بازگشت از شکار راه خود را گم کرده است ، اکنون فقط و فقط شما می توانید به او کمک کنید از میان سرزمین های دور افتاده و عجیب راه خود را پیدا کند و به خانه باز گردد . به اژدها کمک کنید از میان جنگل های انبوه ، تله ها و مکان های عجیب عبور کند و بدون کوچک ترین آسیب به خانه خود باز گردد . همچنین با گذشت مراحل می توانید با اژدها پرواز کنید و قدرت های بیشتری بدست آورید . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی آندروید زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

Dragons’-Journey

 


ادامه ي مطلب »

WonderFox Photo Watermark نرم افزار ی بسیار کاربردی و مناسب برای اضافه کردن واترمارکبه تصاویر است ، اگر عکسها و آثار هنری خود یا محصولات کمپانی خود  را روی اینترنت به اشتراک می گذارید به منظور جلوگیری از استفاده غیرقانونی از عکسهایتان و به منظور اینکه دیگران بدانند که عکس منتشر شده دراینترنت متعلق به چه شخص یا شرکتی است افزودن واترمارک به عکسهایتان از ضروریات است.با استفاده از این نرم افزار شما می توانید متن و یا لوگوی منحصر به فرد خود را در کمتر از یک دقیقه به بیش از ۱۰۰ عکس بیفزایید، همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار افزودن فریم به عکسهایتان می باشد که سبب زیبایی بیشتر آنها خواهد شد. جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

item1-400x317


ادامه ي مطلب »

True Skate یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های اسکیت در اندروید می باشد که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد ! در این بازی زیبا می توانید یک اسکیت برد انتخاب کنید و مهارت های خود را افزایش دهید بدون اینکه زخمی شوید و یا زمین بخورید ! از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بالا و فیزیک عالی آن اشاره نمود . قابلیت صحنه آهسته و گیم پلی فوق العاده روان نیز از دیگر امکانات بازی می باشد . جهت دانلود بازی آندروید اسکیت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

True-Skate

 


ادامه ي مطلب »

نرم افزار ارزشمند و کمیاب SlySoft AnyDVD & Any DVD HD که یکی از پر کاربردترین برنامه هاست برای کاربرانی که در عرصه ی توزیع محصولات فرهنگی به صورت DVD هستند. برنامه ای برای معین کردن زیرنویس در قسمت های مختلف ویدیو ها در DVD ها و قرار دادن پس زمینه های زیبا به صورت اتوماتیک است که از کد های CSS نیز پشتیبانی می کند و همین امر این نرم افزار را برتر از نرم افزار های مشابه قرار داده. شما می توانید به راحتی کنترل دی وی دی را خودتان به دست بگیرید و سرعت و کیفیت های مختلف را به آن اعمال کنید. جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

SlySoft-AnyDVD


ادامه ي مطلب »

بازی کامپیوتری LUXOR Quest ForThe Afterlife یکی از سری بازی های فکری است که کاربر باید با تکمیل کردن پازل ها به مراحل بعدی قدم گذارد . دستیابی به مراحل بازی مستلزم انجام مراحل قبلی به طور کامل است. مراحل همگی مخفی بوده و کاربر باید یکی یکی هریک از آن ها را کشف نموده و شروع به تکمیل نمودن پازل ها نماید. این بازی بر پایه مصر باستان طراحی شده است. کاربر می بایست با حرکت در این سرزمین و به پایان رساندن پازل ها  اهرام ثلاثه و دیگر ساختمان های مصر باستان را فتح نماید، سپس با سفر به دیگر سرزمین ها نظیر چین و … پازل های بعدی را شروع کند. انجام بازی کامپیوتری به نظر ساده می آید اما سرعت عمل در بازی حرف اول را می زند. در این توپ هایی در بازی رها می گردند که کاربر باید با توپی که در اختیارش قرار می گیرد آن ها را از بین ببرد. رنگ این توپ ها باید دقیقا شبیه به هم باشد و تعداد توپ هایی که کنار هم قرار می گیرند باید بیشتر از ۲ باشد تا به همراه توپ شلیک شده از سوی کاربر به ۳ عدد برسد. محیط بازی و موتور گرافیکی آن بسیار زیبا و عالی است. مراحل بازی در ابتدا بسیار ساده است اما با قدم گزاردن در مراحل بالاتر پازل ها سخت تر خواهند شد . البته با توجه به مکانی که کاربر در آن قرار می گیرد (‌برای مثال چین)‌ محیط بازی هم به شکل و شمایل چین باستان در خواهد آمد و همین امر باعث زیباتر شدن بازی خواهد شد. زیرا کاربر در از سویی با حل پازل ها به قدرت تفکر خود می افزاید و از سویی هم به کشف مراحل بعدی پرداخته است. در طول انجام مراحل جوایزی هم از سوی بازی برای کاربر در نظر گرفته می شود که شامل سکه و یا ابزارهایی است که در طول انجام آن مرحله به کمک او می آید. جهت دانلود بازی به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

luxor_quest_for_the_afterli