دانلودنرم افزارسانسور و چسباندن فايلهاي مختلف ويديويي با نرم افزارهاي كوچك و ساده Movie Joiner v3.51

تازه ها

دانلودنرم افزارسانسور و چسباندن فايلهاي مختلف ويديويي با نرم افزارهاي كوچك و ساده Movie Joiner v3.51

نظرات ()


سانسور و چسباندن فايلهاي مختلف ويديويي با نرم افزارهاي كوچك و ساده Movie Joiner v3.51 و Movie Splitter v2.1

امروزه با وجود كامپيوتر در هر خانه اي تمامي افراد سعي دي اين دارند تا بيشتر نيازهاي كامپيوتري مربوطه خود را در منزل انجام دهند تا هم از هزينه كم تري برخوردار باشد و هم اين كه كار انجام شده تا بهترين حد ممكن انجام شود. يكي از اين نيازهاي كامپيوتري مي تواند درباره فيلم و مونتاژ آن باشد. متاسفانه امروزه در كشور ما به علت مسائل مختلفي ديگر به استديوها و مراكزي كه اعمال مونتاژ بر روي فيلم را انجام مي دهند نمي توان اعتماد كرد. به عنوان مثال شما قصد داريد تا چندين فايل تصويري كه مربوط به يك مراسم خانوادگي مي باشد را به صورت يك فيلم و در غالب يك فايل تهيه كنيد ، قسمت هاي جدا را به هم بچسبانيد و قسمت هاي زايد را حذف كنيد، از طرفي هم به دلايل شخصي تمايل به انجام اين كار توسط استديوهاي مربوطه در بيرون نداريد ! حال چه مي كنيد؟ ريسك كرده و با اعتمادي بسيار ضعيف انجام اين كار را به يك استديو مي سپاريد ؟ و يا اين كه به علت بي اعتمادي به طور كل از انجام هدف خود منصرف مي شويد؟

پيشنهاد ما به شما اين است كه خودتان اين كار را انجام دهيد! نرم افزار هاي متعددي در زمينه كار با فايل هاي ويديويي يافت مي شود كه هر كدام از آنها داراي مزيت هاي مربوط به خود هستند. تعدادي از آنها بسيار ساده و در عين حال مفيد ، تعدادي ديگر بسار پيشرفته و مختص به افراد حرفه اي و ... . نرم افزاري كه ما به شما معرفي مي كنيم مشكلات شما را به آساني حل كرده و اين توانايي را در اختيار شما قرار مي دهد تا شما به تنهايي فيلم ها و فايل هاي ويديويي خود را ويرايش كنيد.

 

Movie Joiner و Movie Splitter نام دو نرم افزار كوچك و ساده ولي در عين حال بسيار مفيد است كه همانطور كه از نامشان بر مي آيد توانايي اتصال چندين فايل ويديويي و همچنين سانسور و برش فايلهاي ويديويي را دارا مي باشند. اين برنامه از فرمت هاي تصويري زيادي مانند MPEG, AVI, WMV, MOV, RM, VOB و ... پشتيباني مي كنيد. اين برنامه فايل نهايي كه در واقع همان چندين فايل تصويري شماست را با بهترين كيفيت و شفافيت تصوير ذخيره سازي مي كند بدون اين كه ذره اي از كيفيت تصاوير كاسته شود.

اين برنامه قابليت ذخيره سازي فايل تصويري نهايي را در فرمت هاي AVI, MPEG, WMV, RM, VOB دارا مي باشد. به كمك اين نرم افزار شما با چند كليك ساده موس مي توانيد فايل هاي ويديويي را به هم پيوند دهيد يا آنها را آنطور كه مايليد سانسور كنيد !

 

 

  دانلود كنيد نسخه  3.5.1 نسخه Joiner و 2.1 نسخه Splitter در بخش نظرات ...
  تصويري از محيط نرم افزار
  English Explanations


Linkلينك دانلود ، كمي پايين تر در همين صفحه ( مشاهده لينك دانلود )
linkمنبع : P30world | سانسور و چسباندن فايلهاي مختلف ويديويي با نرم افزارهاي كوچك و ساده Movie Joiner v3.51 و Movie Splitter v2.1