10 نکته ی جالب در مورد facebook

تازه ها

10 نکته ی جالب در مورد facebook

نظرات ()

این روز ها به ندرت امکان دارد کسی به اینترنت دسترسی داشته باشد ولی در فیس بوک اکانتی نداشته باشد. حداقل اسم این شبکه ی اجتماعی را شنیده است.
فیس بوک توسط پسری 24 ساله به نام Mark Zuckerburg ساخته شد. مارک به کمک 3 همکلاس خود در فبریه 4 2004 سایت را راه اندازی کردند. مجله ی Forbes مارک را به عنوان جوانترین میلیادر ها معرفی کرد.

البته در این پست قصد ندارم در رابطه با این سایت و امکانات آن صبحت کنم. این پست نکاتی جالب در مورد این شبکه ی اجتماعی دارد که ممکن است آن ها را ندانید. این نکات را در ادامه ی مطلب بخوانید.

1- در شروع کار، فیس بوک مشکلاتی پیدا کرد. ConnectU،یکی از رقیبان، ادعا کرده بود Mark Zuckerburg ایده ها و هم چنین تکنولوژی فیس بوک را دزیده است. این مشکل که نزدیک بود فیس بوک را تعطیل کند خارج از دادگاه و به طور نامعلومی حل شد.


2- قبل از طراحی دوباره فیس بوک در 2007، صفحه ی اصلی فیس بوک عکس یک مرد پشت ابری از اعداد دو دو دویی( 01010) دیده می شد. قیافه ی این مرد تا زمانی که David Kirkpatrick در کتاب خود،The Facebook Effect، تشخیص داده نشد.آن مرد تصویری از Al Pacino(ال پاچینو) بود که توسط یکی از همکلاسیهای Mark Zuckerberg طراحی شده بود.
3- هر ماه چیزی نزدیک به 400,000,000 نفر به اکانت خود سر می زنند. نصف این رقم هر روز در سایت فعالیت می کنند.