ADSL

تازه ها

ADSL

نظرات ()

در اختيار داشتن سرعت همان چيزي است که هميشه در پي آن هستيم و ADSL پاسخي است به آن ها که به سرعت نياز دارند و ديگر از روش هاي دسترسي با استفاده از مودم ها و خط هاي تلفن به ستوه آمده اند و در پي آن هستند تا با استفاده از اين راهکار با سرعت مطلوب به هدف خود برسند .ADSL تکنولوژيِ جديدي است که بر بستر همان کابل تلفن قديمي عمل مي کند و با نصب يک سيستم ويژه در داخل پست مخابراتي هر مرکز مخابراتي ، مشترکين تلفن آن مرکز مي توانند به سادگي و بدون نياز به هر نوع تغييري سخت افزاري و يا نرم افزاري ، از اين سرويس بهره مند گردند.

اين تکنولوژي بهترين و بيشترين سرعت را بدون نياز به تدارک زير ساخت هاي جديد ممکن ساخته است و با استفاده از سيم کشي هاي موجود تلفن (بدون نياز به اتصال دستگاه هاي حجيم و پيچيده) کار مصرف کننده را بسيار راحت مي سازد . براي داشتن يک اتصال ADSL در محل مصرف کننده تنها نياز به يک مودم ADSL مي باشد.
پس از برقراري ارتباط با توجه به پهناي باند دريافتي تنها هزينه ثابت خط ADSL به شکل ماهيانه دريافت مي شود. در حاليکه از ارتباط ADSL استفاده مي کنيد ،خط تلفن شما هميشه آزاد و در دسترس خواهد بود. هزينه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه مي شود و ربطي به استفاده از خط ADSL ندارد.