برترین سایت های وب - حتما بازدید کنید.

تازه ها

برترین سایت های وب - حتما بازدید کنید.

نظرات ()

  آیا می دونید برترین سایت های وب کدامند؟ آیا می دونید برترین سایت ها چگونه انتخاب می شوند؟ با ما همراه بشین تا داستان برترین سایت های وب رو براتون تعریف کنیم!

حتما شنیدین که بانک ها و موسسات اقتصادی رتبه خاصی دارند، که با اون سنجیده می شن.با تغییر شرایط اقتصادی، با توجه به فعالیتی که این موسسه ها انجام می دن، ممکنه رتبه شون صعود یا نزول کنه.  دقیقا در وب هم یه همچین سیستمی برقراره. برای رتبه بندی سایت ها در وب سیستم هایی وجود داره، که معمولا اکثرا سایت ها رو با توجه به تعداد بازدید یا تعداد جستجویی که شده، رتبه بندی می کنن. یکی از این سیستم ها، سیستم رتبه گذاری الکسا ( The Alexa Traffic Rank) هست. این سیستم که معروف ترین سیستم رتبه بندی هست، سایت ها رو بر اساس بیشترین تعداد بازدید، صفحات خوانده شده و ... بررسی و رتبه بندی می کنه (معمولا در یه دوره سه ماهه). بقیه داستان رو هم خودتون می تونید از سایت الکسا بخونید


حالا می رسیم به قسمت پربازدیدترین های وب.

سایت های زیر پربازدیدترین سایت های وب بر اساس رتبه بندی الکسا هستند:

 

 


حتما متوجه شدید که چرا فقط ۳ تای اول رو قرار دادم. بقیه سایت های صدر نشین، مثل این سایت ها کاملا نام آشنا هستند و نیازی به معرفی ندارند. سایت هایی مثل Yahoo , Wikipedia, Amazon, Twitter, MSN , ... که اگر مشتاق بودین کل اونها رو بدونین، می تونید از اینجا ببینید.

 

اما صبر کنید! آیا می دونید پربازدیدترین سایت های ایرانی کدامند؟

 

پربازدیدترین سایت ها در ایران، بر اساس الکسا:

 

Top Sites in Iran

 


بله.منم مثل شما از دیدن صفحه پیوندها در این فهرست، حالت عجیبی بهم دست داد. چیزی بین تعجب و عدم تعجب!

بابت اینکه سایت های بیشتری رو قرار ندادم، عذرخواهی می کنم. بقیه داستان رو می تونید از اینجا دنبال کنید.

این بود داستان امشب! خوب بخوابید