جملات دلتنگی

تازه ها

جملات دلتنگی

نظرات ()


دنیا را بد ساخته اند …

کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد …

کسی که تورا دوست دارد ، تو دوستش نمی داری …

 اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد …

 به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسید …
عجب رسمی دارد زمانه...

 روزهای بدی در زندگی آدم می رسد
 که هیچ کسی حتی نمی پرسد:
 " خوبی ؟ "


 برای چنین روزهای بدی

 نیاز به یگانه مهربانِ دلسوزی داری

به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشی

 و نامش چه زیباست ...

 خــــدا ...

دلم تنگ شده . . . 

برای عکس هایی که پاره کردم و سوزاندمشان . . . 

برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم . . . 

حتی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خیلی دبر شناختمشان . . . ! 

برای بی خیالی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش . . . 

خنده هایی که دارم فراموششان می کنم . . . 

و برای خودم که حالا دیگر خیلی عوض شده ام ! 
دلم تنگ شده. . . 

تا روزی کــه بــود،

دســت هــایــش بــوی گــل ســرخ مــی داد!

از روزی کــه رفــت

گــل هــای ســرخ

بــوی دســت هــای او را مــی دهنــد . . .