نیمار: مسی مرا شگفت زده کرد

تازه ها

نیمار: مسی مرا شگفت زده کرد

نظرات ()

نيمار از بودن در بارسلونا خوشحال است و اعلام کرد که ملاقات با مسي رويايي بود که به تحقق پيوست. وي در گفت‌و‌گويي با سايت فيفا درباره روزهاي اول حضورش در اين تيم صحبت کرد و گفت: بسيار خوش‌شانس بودم که به چنين بازيکنان با استعدادي ملحق شدم که با آغوش باز از من استقبال کردند. اين‌ها بازيکناني بودند که تقريبا همه افتخارات را در زندگي به دست آورده‌اند و هنوز هم باثبات و پابرجا هستند و اين دليل آن است که همه چيز خوب پيش مي‌رود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: از اين که اتفاقات خوبي را تجربه مي‌کنم، خوشحالم. يکي از روياهاي کودکي‌ام را تجربه مي‌کنم که بازي در اروپا است. بازي در باشگاهي مثل بارسلونا افتخار بزرگي براي من است. همه‌چيز را در اين شهر دوست دارم: آب و هوا، مردم ... اينجا خيلي شبيه به برزيل است و اين خيلي به من کمک مي‌کند.

ستاره برزيلي بارسلونا خاطرنشان کرد: مسي مرا خيلي شگفت‌زده کرد. وقتي در خانه بازي‌هاي او را تماشا مي‌کردم، نمي‌‌فهميدم چه قدر خوب کار مي‌کند.