توره: از ترک کردن بارسلونا پشيمان نيستم

تازه ها

توره: از ترک کردن بارسلونا پشيمان نيستم

نظرات ()

يحيي توره 30 ساله که اکنون يکي از بهترين‌هاي منچسترسيتي در خط هافبک است پيشينه

 حضور در ترکيب بارسلونا را نيز دارد.


به نقل از فارس، اين بازيکن ساحل عاجي که در سال 2010 نيوکمپ را به مقصد

 منچسترسيتي ترک کرد بارها به اينکه براي درآمد بيشتر بارسلونا را ترک کرده متهم شده اما

 وي اين موضوع را رد کرد.


توره پيش از رويارويي منچسترسيتي و بارسلونا در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ

 قهرمانان اروپا در مورد اين رويارويي گفت: با بارسلونا جام‌هاي زيادي را بردم. در يک فصل

 هيچ تيمي نمي‌تواند بيش از 6 جام بگيرد. من زماني که در بارسلونا بودم موفق به انجام اين

 کار شدم و فکر مي‌کردم که زمان حضورم در اين باشگاه به پايان رسيده‌ است. ديگر در

 بارسلونا نمي‌توانستم جام ديگري بخواهم به همين خاطر تصميم گرفتم به منچسترسيتي

 بيايم. تصميم درستي گرفتم زيرا مي‌خواستم در اين تيم بار ديگر تاريخ را رقم بزنم.


توره در ترکيب منچسترسيتي خيلي خوب ظاهر شد و به اين تيم کمک کرد تا پس از 35 سال

 در جام حذفي عنوان قهرماني را کسب کند. آنها 12 ماه بعد نيز قهرماني در ليگ برتر را تجربه کردند.


وي در اين خصوص گفت: زماني که به سيتي پيوستم متوجه شدم که تصميم درستي

 گرفته‌ام. مردم از من انتقاد کرده و فکر مي‌کردند به خاطر پول به اين تيم آمده‌ام. از زماني

 که به اين تيم پيوستم در چندين جام قهرمان شده‌ام. سيتي باشگاهي است که تاکنون براي

 من همه کار انجام داده است. از اينکه در اين تيم هستم راضي و خوشحالم.