دانلود دوبله فارسی بازی مافیا Mafia 1 برای PC

تازه ها

دانلود دوبله فارسی بازی مافیا Mafia 1 برای PC

نظرات ()

Mafia 1 دانلود دوبله فارسی بازی مافیا Mafia 1 برای PC

Mafia 1 – Persian Version

Mafia 1 اولین ورژن از بازی مافیا محسوب می شود که در 2002 برای PC توسط کمپانی Illusion Softworks طراحی شده و جنگ ها و نبرد های مافیایی را روایت می کند. دو سال بعد نیز این بازی برای کنسول های XBox و Play Station 2 عرضه شد ولی به هیچ وجه نتوانست جذابیت و محبوبیت نسخه کامپیوتری و هم چنین نمره های خارق العاده ای از جمله 9.3/10 را به دست آورد. سبک بازی، شوتر سوم شخص و تا حدی اکشن بوده و صحنه های خشونت آمیز آن در هر یک از مرحله ها، کاربر را به وجد می آورد. داستان اصلی Mafia 1 در بین سال های 1930 تا 1938 میلادی و در شهر های New York, Philadelphia و Chicago مراکز مافیای قدیم به تصویر کشیده شده است. Thomas شخصیت اصلی بازی بوده و در شغل بی سر و صدای تاکسی رانی مشغول به کار است.

رویدادی سهمناک در یک روز عادی بارای Thomas (به اختصار Tommy) روی می دهد که زندگی او را به کلی تغییر می دهد. تعدادی از اعضای گروه مافیایی بزرگی در Mafia 1 به سمت او با اهداف خاصی شلیک می کنند ولی Tommy از این واقعه جان سالم به در می برد و تصمیم می گیرد تا با قدرت هر چه تمام تر، این گروه مافیایی را از میان بردارد و خودش ریاست مافیای چندین شهر را بر عهده بگیرد. بر همین اساس نیز دست به جنایت های بزرگی می زنید که پول هنگفتی در آن ها نهفته شده است! دستبرد به بانک ها و زورگیری از دشمنان تنها بخشی از این جنایت ها در طول بازی هستند. پس از آشنایی با روند بازی، چندین ماشین هم به سرقت می برید که در همین حال، نیرو های پلیس از تمامی آن ها با خبر می شوند و به قصد دستگیریتان، ماشین به سرقت برده شده را دنبال می کنند. تمامی این جنایت ها در Mafia 1 باعث می شوند تا کاربر به یکی از اعضای بزرگ مافیا در سه شهر بزرگ تبدیل شود.

dvd دانلود دوبله فارسی بازی مافیا Mafia 1 برای PCهم اکنون می توانید نسخه کامل ( Reloaded ) نسخه اول و دوم این بازی را ( Mafia I&II ) در فالب سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 7500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP / Vista / 7
Processor : Pentium 4 1.8GHz / Athlon XP 1600
RAM : 256 MB
Graphics : GeForce 7300 LE / Radeon X1270
DirectX : 9
Hard Drive : 2 GB HD space

حجم فایل ها : 1.5 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود :

دانلود پارت 1 : Direct Link

دانلود پارت 2 : Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود، تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های موجود در پوشه Redist را نیز نصب کنید.

- قبل از نصب و اجرای بازی، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar برای پارت مورد نظر استفاده کنید.

سایت منتشر کننده